Gå til innhold

Snart kan ladingen gå enda raskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..samtidig tar det 2 timer å lade batteriet på lg 4x'en min..?

 

Det er rimelig nær standard tid på Sony-telefoner med lithium-polymer batteri. Samme med en iphone. Ca. 2 timer.

 

Imens får Qualcomm eksklusiv omtale med en "superchip". Og det er i form av et "hot tips" av hva som kommer på en lansering. "Dette kommer". Ikke "hva betyr det som kommer" engang. lol Godt jobba, folkens. Skikkelig konsumentvennlig.

Lenke til kommentar

Mens gamle mobiler aldri trakk mer strøm enn USB standarden (500 mA) kan nye telefoner som dere skriver nyttegjøre seg av ladere som leverer mer strøm. Min Note 2 trekker opptil 1.7A og selv om dette kan endre i softwaren bør ikke batterier lades med en sterkere strøm enn 0.7xmaks kapasitet i mAh. I tillegg er jeg ganske sikker på at S3 som selges i Norge også kan lades raskere med 2A ladere enn 500mA, ikke bare den de selger i USA.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva de egentlig snakker om. Men jeg tviler på at ladingen av dagens batterier bør gjøres raskere enn de allerede gjør på de nyeste telefonene.

 

De aller fleste (bra) mobiler i dag levers som sagt ed 2 ampere ladere og bruker man disse lader telefonen fort. Bruker man gamle ladere eller gammel USB port tar det myyye lenger tid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...