Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, Mac, PS3, Vita, PSP, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor fan av Majesty spillene, så det frister å kjøpe alt som har med Ardania å gjøre :)

 

Samme her. Jeg spilte faktisk Majesty 2 på nytt her om dagen. Har ikke fullført det enda, er vel fire-fem (forferdelig vanskelige) quests igjen enda.

 

Men ja, Impire frister. Men etter bommerten som var Aliens, så holder jeg av litt med å bestille før jeg vet mer om spillet.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med at System Shock 2 skulle komme i oppdatert og forfrisket versjon? Uansett, løp og kjøp! Evt JOOOOOIN UUUUSSSS.

 

"Smooth Operators: Call Center Chaos har kommet på GamersGate, og er et forretningsspill der du må drive et kundebehandlingssenter."

 

Består spillet av én stor rød knapp hvor det står "OUTSOURCE"? ;)

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
(som om du kommer til å klare mer enn fem).

Da måtte jeg jo bare prøve :) Har klart nivå 1-3, 5, 7-9 og 11-14. Måtte ha hint på nivå 4 og 6, der hengte hjernen seg opp i noen blindveier jeg ikke kom ut av. Ble en "ah selvfølgelig" når man så løsningen. Nivå 10 tror jeg jeg vet sånn ca hva som skal litt, mot slutten, vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å komme dit .. :hmm:

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Jeg er stor fan av Majesty spillene, så det frister å kjøpe alt som har med Ardania å gjøre :)
Samme her. Jeg spilte faktisk Majesty 2 på nytt her om dagen. Har ikke fullført det enda, er vel fire-fem (forferdelig vanskelige) quests igjen enda.Men ja, Impire frister. Men etter bommerten som var Aliens, så holder jeg av litt med å bestille før jeg vet mer om spillet.

 

Ville ungåt hele spillet for og være ærlig om Aliens colonal marine var skuffende, kjøpte dette med good tro at ikkje var så bra men nok til og kose meg ein helg. Etter 6 timer har jeg git opp på hele greiene (på grunn av mistet savingene etter at mistet internet når jeg avslutet , ja det er nettbasert saving)

 

Spillet har den gode gamle jævelen at du må være online for og spille men på ein bakvendt måte, du må være online for og spille story ellers kan du bare spille multiplayer eller skirmish som har noen meny system der du må vite vilken brett som kan kjøres vilken spill type på forhånd, fordi dei ikkje gad og feil sjekke grunnlegende meny systemet.

 

Spillet i seg selv er like bra som dungeons, men bare flere bugs ein Dungeons spesielt på det grunnlegende

 

Når selv dei enkleste ting som å be dei spise mat,kan dei plutslig stoppe helt opp og ikkje reagere på fleire sekunder etter på. Andre ganger kan jeg be dei trene og dei gjør ikkje dett (klar over dei som lvl 3+ må ha fange/"Target dummy" for og trene) så du må være forberedt på og spille the sims der du må gi kommandoen flere forbaska ganger eller som og passe på små barn i 1-2 års alderen

 

Unitene er så lite testet at det er bare zerg fest, prestene healer kun når dei føler for det (noen ganger healer dei dei som har fullt og ignorere den som er på 5% osv) menst andre unit som archer er same som ein 2h melee champion har same stat som archer men kunne like greit vært ein archer siden gjør same skade og er bedre folk som tar opp skaden (1 squad med feite armor folk og archere bak blei heile tacticen min gjennom fleste chapters)

 

Du kan like greit bare masse produsere billigeste impene utenfor boss kamper siden det var rett og slett bedre og meir effektivt ein og trene opp og ruste dei opp i armor (først må du lage fyren, så må du trene den , så må du lage armor til den, så må du torturere noen for at dei skal trene meir for og så lage bedre armor for og så....eller bare sende den til døden og lage fleire etter kvert siden er enklere og meir effektivt, siden fleste unit er rimlig billige)

 

men mest frustrerende er nok at dei spiser mye, går tilbake til frustrasjonen at du må om og om igjen sende dei til gryte kjøkkenet , når du forventet dei har spist kan det være at bare 1 av dei spiste og andre funderte på meningen med livet

 

rom byging er static og grei men av og til så komer det "deadspot" som du ikkje kan bygge på ( dette var veldig irriterende i campaign når man måte loade ein tidligere save fordi deadspot ein plass du må grave)

 

så vil jeg anbefale det? kun om du likte dungeons ellers nei og vente på patch

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ville ungåt hele spillet for og være ærlig om Aliens colonal marine var skuffende, kjøpte dette med good tro at ikkje var så bra men nok til og kose meg ein helg, etter 6 timer har jeg git opp på hele greiene (på grunn av mistet savingene etter at mistet internet når jeg avslutet , ja det er nettbasert saving)
Aliens: Colonial Marines har ikke nettbasert lagring på PS3. Du trenger kun være på nettet om du vil spille multiplayer. ;)
Lenke til kommentar

Aliens: Colonial Marines har ikke nettbasert lagring på PS3. Du trenger kun være på nettet om du vil spille multiplayer. ;)

 

Han snakket om Impire. :)

 

 

Til info: Vår anmelder opplever en del teknisk trøbbel med Impire sålangt. Det handler i hovedsak om at spillet låser seg ofte, som igjen gjør at maskina må restartes.

Vi venter på en patch eller løsning på problemet før vi kan anmelde det.

 

Håper det går kjapt! Er dette et problem som virker å ramme mange, eller er deres anmelder en av de få (om google-søking har funnet mange like resultater etc)?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...