Gå til innhold

Video: Se, Xperia Z virker med diskettstasjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig kult, gammel og ny teknologi i skjønn forening.

 

Imponerende at mobilen klarer å koble til begge to samtidig, og i tillegg har nok strøm til å drive begge (selv om batterilevetiden nok går noe ned...).

 

Jeg kommer nok til å ta en grundig titt på Sony når det er på tide å bytte ut S3'en.

Lenke til kommentar

fikk nylig min usb otg fra kina. beste 10kr jeg har brukt på lenge! =) alle mine dingser klarte fint å drive en hub optisk mus og tastatur (sk17i mt25i og xoom2 me) samt klare å gi nok strøm til et sett usb høyttalere. de klarte ikke å drive min gamle 40gb 2.5" hdd, men den er det noen laptoper som ikke klarer også.

vet ikke om otg er noe sk17i normalt støtter, men med cyanogenmod var det i allefall ingen problem.

Lenke til kommentar

Går det å koble til en HUB med ekstern strømforsyning og lade telefonen samtidig?

 

Kjedelig at de har plassert videoutgangen inne i USB-porten (MHL). Hadde de hatt en egen microHDMI utgang kunne man brukt USB OTG samtidig som man kobler den til en større skjerm, noe som ville vært perfekt til Ubuntu On Phone. Etter det jeg har forstått er ikke det mulig med standard MHL, men kanskje med Samsung sin 11pin plugg. En kan jo selvfølgelig bruke bluetooth til tastatur/mus, men kan ikke koble til ekstern HDD.

 

Hadde vært interessant om Amobil kunne teste USB nettverkskort. Da er jo mobilen et nyttig feilsøkningsverktøy også for kablet nett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...