Gå til innhold

Brütal Legend straks ute på Steam (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir ikke noe kjøp av den her fiaskoen... hadde bare Tim Schafer hold seg til adventuren, istede for å mixe med allt det der rts tullet. så hadde det her spillet vært en klassiker på linje med monkey island...

 

Det ser i utgangspunktet ikke ut som et spill for meg heller, men det trodde jeg først om Psychonauts også, og det er udiskutabelt det beste spillet som noensinne er laget. ;-) Styrken til Double Fine er vel nettopp at de er gode på å mikse ulike sjangre og lage noe unikt. Når det er sagt er eventyrspill sjangeren jeg alltid vender tilbake til og jeg er veldig spent på hva de får ut av DFA.

Lenke til kommentar
det blir ikke noe kjøp av den her fiaskoen... hadde bare Tim Schafer hold seg til adventuren, istede for å mixe med allt det der rts tullet. så hadde det her spillet vært en klassiker på linje med monkey island...
Det ser i utgangspunktet ikke ut som et spill for meg heller, men det trodde jeg først om Psychonauts også, og det er udiskutabelt det beste spillet som noensinne er laget. ;-) Styrken til Double Fine er vel nettopp at de er gode på å mikse ulike sjangre og lage noe unikt. Når det er sagt er eventyrspill sjangeren jeg alltid vender tilbake til og jeg er veldig spent på hva de får ut av DFA.

 

spillet begynner som en adventure, man blir sugt inn i storyen. sitter klistrert foran skjermen og stor koser seg med gotte posen. så plutselig rammler det inn rts dritt som ikke har noe med storyen å gjøre i det hele tatt. første gangen ok, men så blir det bare mer og mer rts dritt. det blir bare helt meningsløst og spillet har helt tapt adventure delen. det er som et nytt spill har oppstått fra innet og adventure delen forsvunnet. for meg endte det opp med irritasjon, banning og slennging av kontrollen i veggen. hvor faen er adventure spillet mitt??.. spillet endte opp på gamestop dagen etter release.

 

anngående Psychonauts så vet man jo på forhånd at man kan møte på litt galskap. så det har jeg ingen problem med. det spillet utgir seg ike for å være noe annet en det her som 'brutal legend' gjorde...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...