Gå til innhold

Foto

Tror jeg har installert virus, trenger hjelp

2 svar i denne tråden

#1 L-T

L-T

Bruker

• Medlemmer
  • 14 innlegg
  •   7. mars 2010

Skrevet 12. februar 2013 - 21:48

Har installert et virus tror jeg og er ikke sikker på om jeg har fjernet det eller ikke. Avira sier at den har stoppet noen prossesser og funnet fire ''ting''. Nå har jeg scannet pc-en med Superantispyware, Malwarebytes og combofix. I skrivende øyeblikk scanner jeg også pc-en med Avira.

Hvordan vet jeg at pc-en er clean igjen, og hva burde jeg gjøre videre? :)
  • 1

#2 Ann-K1991

Ann-K1991

Bruker

• Medlemmer
  • 89 innlegg
  •   12. februar 2013

Skrevet 13. februar 2013 - 00:29

Har installert et virus tror jeg og er ikke sikker på om jeg har fjernet det eller ikke. Avira sier at den har stoppet noen prossesser og funnet fire ''ting''. Nå har jeg scannet pc-en med Superantispyware, Malwarebytes og combofix. I skrivende øyeblikk scanner jeg også pc-en med Avira.

Det du også her kan gjøre er å diskderagmentere pcen din(her får du faktisk også sjekket om pcn din er blitt clean, for å sjekke hva den finner der. Og av hva som er inne i pcen din av foskjellige innbruddstyver.
Så ville jeg valgt a bruke AEG eller AVAST. Disse stoler jeg 100% på.
Spesielt AVAST.

Og til de betalende beskytterene ville jeg tatt tak i Northn. Det er det desidert beste virusprogrammet.
  • 0

#3 Dr.Geek

Dr.Geek

Bruker

• Medlemmer
  • 406 innlegg
  •   1. november 2010

Skrevet 13. februar 2013 - 08:51

Hai,

for å finne ut om malware-infeksjonen er borte, post alle loggene fra alle scan du har gjennomført.
Også en Fullscan med Malwarebytes Anti Malware.
  • 0
Think like a man of action, and act like a man of thought.

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere