Gå til innhold

Obsidian lager gjerne mer Fallout (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det med god husk erindrer sikkert at Obsidian [blabla]" her skal det vel stå De med god husk.Jeg håper virkelig at Bethesda får Obsidian til å lage et nytt Fallout spill. Jeg har tro på at Fallout 4 blir gøy, men ikke så mye mer enn det. Et nytt Obsidian-produsert Fallout derimot hadde vært storslagent

 

Helt riktig. Takk. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker dette, Obsidian lagde den versjonen av Fallout som liknet mest på de originale falloutene (1&2) sammenliknet med Fallout 3.

 

Desverre har Obsidian spill et stygt (Og ofte velfortjent) rykte av å ha veldig buggy og manglende features ved slipp av spillene dems. Forhåpentligvis retter de på disse feilene snart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes Fallout 3 hadde et mer interessant område, og virket rett og slett mer ferdig. Når det er sagt så er det liten tvil om at New Vegas hadde langt bedre historie og interessante karakterer.

 

Ceasar, Ulyssus, The Burned Man og Mr. House er alle eksempler på glimrende karakterer.

 

Kvaliteten på det nedlastbare innholdet var også fantastisk. Selv likte jeg de historietunge pakkene best, som Lonesome Road, Honest Hearts og Dead Money.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Desverre har Obsidian spill et stygt (Og ofte velfortjent) rykte av å ha veldig buggy og manglende features ved slipp av spillene dems. Forhåpentligvis retter de på disse feilene snart.

Obsidian har sluppet buggete spill i 10 år, det virker som om de alltid blir nødt til å slippe spill som mangler 5-10% fra å være nesten perfekte. Alpha Protocol er (i mine øyne) det beste spillet noensinne laget når det kommer til interaktiv historiefortelling, men selve gameplayet har store problemer siden det ikke er blitt skikkelig testet og fikset.

Lenke til kommentar

Obsidian har sluppet buggete spill i 10 år, det virker som om de alltid blir nødt til å slippe spill som mangler 5-10% fra å være nesten perfekte. Alpha Protocol er (i mine øyne) det beste spillet noensinne laget når det kommer til interaktiv historiefortelling, men selve gameplayet har store problemer siden det ikke er blitt skikkelig testet og fikset.

Jeg venter fortsatt på at Sega skal spandere en patch før jeg spiller det. Ble vel ikke ferdig med tutorial sist. :p

Lenke til kommentar

Jeg håper for guds skyld at Bethesda lager Fallout 4 selv! Obsidians New Vegas var ræva i forhold til Fallout 3. Et Bethesda laget Fallout 4 med ny gfx motor, Wasteland stil (Mojave var døll) og en størrelse som får selv skyrim til å blekne hadde vært juleaften x 10!!! >:)

 

Kunne ikke vært mer uenig. Fallout 3 var som en techdemo å regne, sammenlignet med hva Obsidian lagde med den samme motoren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de tar den tiden de trenger og lager et ferdig spill til en forandring. I mellomtiden kan jeg drømme om Wasteland.

 

Obsidian har desverre blitt brukt alt for mye til å lage oppfølgere på et kvalitetsnivå originalutviklerne ikke vil ha på sin kappe. Ideene er ofte gode og mye godt arbeid har blitt lagt i spillene dems, men desverre så er det som andre nevner, 90% ferdige spill. De siste 10% er 5% finpuss/bugfix og 5% egenart/sjel.

 

Når det er sagt elsker jeg New Vegas... men det kunne vært enda bedre og mer gjennomtenkt.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke noe mot! New Vegas var milevis bedre enn Fallout 3 når det kom til storytelling, utforsking, karakterdybde, valg og konsekvenser, og... vel, dybde generelt. Det føltes ut som et skikkelig RPG. Det hadde en del bugs (som jeg helt slapp unna), og grafikken var noe laber... men utgangspunktet for en oppfølger er uansett sterkt. Jeg håper de får bryne seg på en langt bedre grafikkmotor denne gangen.

 

 

Edit: Litt rart å lese om hvor mye enkelte hater på Obsidian for at de lager buggy spill. Samtidig er det veldig lett for folk å glemme at hvert eneste spill Bethesda utvikler (og de fleste spill som de utgir også) har uhorvelig mange store og små bugs. Bugs som det tar måneder å fikse.

 

Selvfølgelig skal ikke Obsidian få slippe unna fordi andre utviklere gjør det samme. Men jeg synes enkelte er VEL krass i sin kritikk av buggy spill fra Obsidian, og ender opp med å ignorere spillperler som Neverwinter Nights 2, Star Wars: KOTOR 2 og Fallout New Vegas bare for dette.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

skulle ønske at black isle som nå har komet tilbake tok over igjen, minne øyne var fallout 1+2 mye bedre ein 3+vegas i story og miljø

 

om du oppfører deg som ein drittsek/rævhøl i fallout 3 eller vegas så har det ikkje store konsekvenser, derimot i fallout 1-2 før du får power armor...håper du har save game ellers så er neste frame ein fin animasjon med kropsdelen dine blir massakrert av ein minigunner ellr slegge

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...