Gå til innhold

Slik lages et objektiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke dere lage en "Slik søker du på YouTube"-artikkel, slik at dere kan bruke tiden til å lage skikkelige artikler?

 

 

Kan ikke du bare holde munn og snakke med noen om hvordan man oppfører seg i samfunnet?

 

Jeg syntes denne artikkelen var kjempefin og er glad for at Akam delte dette med meg. Det var gøy å se og gav meg over en halvtime med bra underholdning og innsikt i hvordan det jeg er opptatt av lages.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Og deg om ditt ;)

 

Kul film denne også da, eneste fabrikken jeg kunne tenke meg å jobbe på måtte ha vært en objektivfabrikk da dette ser ganske gøy ut. Og så får man sikkert litt rabatt på objektivene :D

 

Kan jeg spørre hva som så gøy ut med å jobbe på den fabrikken der ? Det så nå alvorlig kjedelig ut spør du meg..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Nei vet du hva, det gidder jeg ikke å forklare.

 

Hvis jeg syntes det så gøy ut fordi det handler om å produsere objektiver som er det jeg bruker mest penger på i hverdagen, og du IKKE syntes det, er det ikke opp til meg å få deg til å hverken forstå hvorfor eller å selv like det.

 

Du burde uavhengig av dette alikevel respektere eller hvertfall akseptere at andre ikke har samme preferanser som deg :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Nei vet du hva, det gidder jeg ikke å forklare.

 

 

Det er da ikke noe galt ved det spørsmålet du fikk helt legitimt synes jeg da, jeg selv synes prosessen ved og lage et objektiv er meget interessant men hater og gjøre det samme hver bidige dag så dette er ikke en jobb jeg kunne tenkt meg og gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...