Gå til innhold

Staten betaler 50 000 kroner for beste app


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les hva jeg har skrevet, før du uttaler deg om "ting"...

Jeg har lest "tingene" du har skrevet og det er lite som imponerer. Dette er investering i kunnskap og det er flott at staten innvesterer 50 000 i dette.

 

Det er heller ikke mangel på penger som først og fremst er problemet i helsesektoren. Hvis du kutter ned tiden på gaming og også bruker tiden på å lese litt på "voksenting", så vil du snart finne ut av det.

Lenke til kommentar

Jeg har lest "tingene" du har skrevet og det er lite som imponerer. Dette er investering i kunnskap og det er flott at staten innvesterer 50 000 i dette.

 

Det er heller ikke mangel på penger som først og fremst er problemet i helsesektoren. Hvis du kutter ned tiden på gaming og også bruker tiden på å lese litt på "voksenting", så vil du snart finne ut av det.

Jeg vet hva problemet er, og det er underproposjonering... Det jeg skrev var at om staten kunne spare litt her og litt der, så kunne de hatt råd til å fikse ting som betyr noe, eller at de i alle fall kunne ha prioritert annerledes... ;)
Lenke til kommentar
Yaaaay!!! Gi skattepenger til veier, når folk DØR i gangene på Ahus... :(Tullekommentar.
Hvorfor? Man kunne fint bygget ut Ahus ganske mye, dersom man sparte inn på en del ting...

 

Jeg tror nok ikke det er sparetiltak som er det avgjørende for om Ahus bygges ut eller ei. Penger har vi da alltids nok av her i landet. Det handler nok mer om at den sittende regjeringen ikke klarer å fatte hvor ille situasjonen er i norske sykehus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...