Gå til innhold

Nå erter Sony-utviklerne fælt (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og PLEASE. Lag en konsoll med skikkelig kjøling og ordentlige vifter med kulelager. Min PS3 bråker som en hårføner og er ubrukelig når noen andre enn megselv er hjemme. Xbox´en er hakket bedre men støyer fælt den også. Har hatt begge konsoller siden release.

 

Betaler gjerne noen høvdinger ektra for en konsoll som er SILENT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

og PLEASE. Lag en konsoll med skikkelig kjøling og ordentlige vifter med kulelager. Min PS3 bråker som en hårføner og er ubrukelig når noen andre enn megselv er hjemme. Xbox´en er hakket bedre men støyer fælt den også. Har hatt begge konsoller siden release.Betaler gjerne noen høvdinger ektra for en konsoll som er SILENT!

 

vel, hvis du har hatt de siden release forklarer jo det alt, de nyere konsolene har atskillig mye mindre vifte støy, og enda mindre med støv i seg!

Lenke til kommentar

og PLEASE. Lag en konsoll med skikkelig kjøling og ordentlige vifter med kulelager. Min PS3 bråker som en hårføner og er ubrukelig når noen andre enn megselv er hjemme. Xbox´en er hakket bedre men støyer fælt den også. Har hatt begge konsoller siden release.

 

Betaler gjerne noen høvdinger ektra for en konsoll som er SILENT!

 

10000000% enig! er den største grunnen til at 360 er tusen ganger bedre en ps3 for MIN del! kan installere ALLE spillene slik jeg slipper å hørre på bråk. men nå når det skal være bluray i den nye blir jeg skremt:( da kan man umulig installere spill tipper jeg:( men krysser fingrene på en "rolig" konsoll!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mere viktig... vill ps4 ha 4k film streeming fra sony

 

Har du 4k TV? Ikke det nei.. Ikke mange andre som har det heller, og vil heller ikke ha det på mange, mange år ennå. Kan du vrenge hodet ditt rundt maskinvaren konsollen må ha for å optimalt kjøre et hektisk spill i 4k oppløsning? Det er på ingen måte verdt kostnaddene å masseprodusere konsoller som kan kjøre 4k og nå 30-60fps. Om det i det hele tatt finnes maskinvare til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Mere viktig... vill ps4 ha 4k film streeming fra sony
Har du 4k TV? Ikke det nei.. Ikke mange andre som har det heller, og vil heller ikke ha det på mange, mange år ennå. Kan du vrenge hodet ditt rundt maskinvaren konsollen må ha for å optimalt kjøre et hektisk spill i 4k oppløsning? Det er på ingen måte verdt kostnaddene å masseprodusere konsoller som kan kjøre 4k og nå 30-60fps. Om det i det hele tatt finnes maskinvare til å gjøre det.

 

Rimelig sikker på at han/hun ikke nevnte spill i posten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rimelig sikker på at han/hun ikke nevnte spill i posten sin.

 

Riktig her snakker vi filmer

 

Har du 4k TV? Ikke det nei.. Ikke mange andre som har det heller, og vil heller ikke ha det på mange, mange år ennå. Kan du vrenge hodet ditt rundt maskinvaren konsollen må ha for å optimalt kjøre et hektisk spill i 4k oppløsning? Det er på ingen måte verdt kostnaddene å masseprodusere konsoller som kan kjøre 4k og nå 30-60fps. Om det i det hele tatt finnes maskinvare til å gjøre det.

 

Tror du må vrenge hode ditt selv hvem har sagt spill hær? :roll: 4k tv kommer i min stue før flere år overtfall

Endret av samco
Lenke til kommentar
og PLEASE. Lag en konsoll med skikkelig kjøling og ordentlige vifter med kulelager. Min PS3 bråker som en hårføner og er ubrukelig når noen andre enn megselv er hjemme. Xbox´en er hakket bedre men støyer fælt den også. Har hatt begge konsoller siden release.Betaler gjerne noen høvdinger ektra for en konsoll som er SILENT!
10000000% enig! er den største grunnen til at 360 er tusen ganger bedre en ps3 for MIN del! kan installere ALLE spillene slik jeg slipper å hørre på bråk. men nå når det skal være bluray i den nye blir jeg skremt:( da kan man umulig installere spill tipper jeg:( men krysser fingrene på en "rolig" konsoll!

 

Etter release har det vært ganske så enstemmig at PS3 i utgangspunktet er mye mer stillere enn Xbox 360. Har dere prøvd å kjøre en "viftetest"? Den skal visstnok spytte ut en del av støvet og gjøre den roligere etterpå.

Lenke til kommentar

Til dere som klager på bråkete konsoller: Hvor lav lyd har dere egentlig på tv/anlegg når dere spiller eller ser film? :p

Personlig foretrekker jeg at stillhet i filmer og spill faktisk er stille, og ikke preget av viftestøy... Som er hele grunnen til at mitt oppsett for film er vifteløst.

 

Når det er sagt, min Phat PS3 bråker ikke spesielt mye.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Til dere som klager på bråkete konsoller: Hvor lav lyd har dere egentlig på tv/anlegg når dere spiller eller ser film? :p

 

Gamer i stua med headphones mens resten av familien surrer rundt og lurer på hvem som sitter i stua og føner håret ;-)

 

For å si det på en annen måte. Dere som ikke klager.:Tar dere ut høreapparatet og skrur ekstra høyt opp når dere gamer?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Etter release har det vært ganske så enstemmig at PS3 i utgangspunktet er mye mer stillere enn Xbox 360. Har dere prøvd å kjøre en "viftetest"? Den skal visstnok spytte ut en del av støvet og gjøre den roligere etterpå.

 

Har vært igjennom alt det der ja... og har leste MYE om emnet. PS3 har en stor sirkulær vifte som ligger i bunnen av konsollen. Japan releasen kom med x vifte blader. Når de slapp den i Europa kom den med x-3 vifte blader. Det betød at europautgaven måtten spinne en del kjappere for å flytte like mye luft. I tillegg er det slik at selv om man bruker trykkluft på boks (Ja det har jaggu gått med noen av de!) så får man IKKE blåst ut støvet under vifta da den som kjent er et "søkk" i konsollen. (Ps3 60 gig).

 

Fant en guide om hvordan man kunne demontere hele skiten og sette inn en større vifte, men endte med å heller bruke Xbox da den var stille og hadde større håndkontrollere. Mine favortittspill finnes heldigvis på begge konsoller. Fikk faktisk antydning til krampe/sovende lillefingre med ps3 kontrolleren. Får håpe ps4 kommer med hakket større kontrollere.

 

Hovedpoenget mitt er at all mulig annen elektronikk i heimen er TYST og det synes jeg også spillkonsollene også burde være. På min gamle xbox1 satte jeg faktisk inn en custom vifte som gjorde den mer stille.

 

Vurdere sterkt å gjøre en casemod på neste konsollgenerasjon med vannkjøling og nytt kabinett da jeg er møkka lei støy! Finnes flere casemods på xbox360.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Gamer i stua med headphones mens resten av familien surrer rundt og lurer på hvem som sitter i stua og føner håret ;-)

 

For å si det på en annen måte. Dere som ikke klager.:Tar dere ut høreapparatet og skrur ekstra høyt opp når dere gamer?

 

Hehe, tror du overdriver litt her. Synes riktignok den første x360`en jeg hadde lagde bra mye lyd når den leste dvd-er, men har ikke opplevd noe i nærheten av dette med ps3. Selv ikke den første 160GB konsollen. Kanskje jeg bare har vært heldig? Uansett er det andre ting som likevel bråker, f.eks. kjøleskapet. :-P

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...