Gå til innhold

FotoKnudsen er konkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var synd, er ikke artig når konkurser skjer.

 

Håper at de ansatte fikk lønnen sin før konkursen ihvertfall.

Er ikke sikkert det er kapital til det. Når bedriften jeg var i fra 06-12 gikk konkurs så fikk vi ikke siste lønning. Mange ble rimelig forbandet. Dog det var et lønnsgarantifond så det ordnet seg, men mange måneder senere. Så jeg regner med dem har et lønnsgrantifond ved konkurser.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Er ikke sikkert det er kapital til det. Når bedriften jeg var i fra 06-12 gikk konkurs så fikk vi ikke siste lønning. Mange ble rimelig forbandet. Dog det var et lønnsgarantifond så det ordnet seg, men mange måneder senere. Så jeg regner med dem har et lønnsgrantifond ved konkurser.

Det var det samme som skjedde den gangen bedriften jeg var i gikk konkurs - det var i 1992 ... Da gikk det 7-8 måneder ...

Lenke til kommentar

Det var det samme som skjedde den gangen bedriften jeg var i gikk konkurs - det var i 1992 ... Da gikk det 7-8 måneder ...

Det var lenge. Er virkelig synd at det skal ta så lang tid. Tok sikker 4-5 måneder her.

 

Håper det ordner seg for dem uansett, litt lite å rutte med en periode.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Jeg stusset på uttalelsene fra direktøren som sa at de lenge har visst hvordan det kom til å gå.

Hvis de visste det, burde de avsluttet selskapet umiddelbart for å redde flest mulig kreditorer fra tap.

Det handler om moral.

Det burde vært forbudt å drive et selskap videre når man vet at utgangen er konkurs.

Problemet er selvfølgelig å vite når man vet det... Eller rettere sagt; Problemet er senere å bevise at ledelsen visste at utfallet ble konkurs før de gikk konkurs.

(Litt av en setning...)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...