Gå til innhold

Er dette en klokke eller en mobiltelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stygg reim og forsåvidt ikke noe smykkesten av et armbåndsur heller, men jeg liker konseptet. Det passer særdeles godt i tiden nå som telefonene vokser seg stadig nærmere nettbrett. HTC har jo også tatt tak i problemet.

 

Håper det dukker opp penere design etter hvert for konseptet er genialt. Hadde jeg hatt noe sånt ville jeg sannsynligvis ikke hatt noen dings mellom den størrelsen og et nettbrett på 7-10 tommer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det blir selvsagt ingen smarttelefonerstatter. Dette blir et enkelt ringe/klokke/sms-apparat. Så kan man ha nettbrett for å dekke de vanlige smarttelefonfunksjonene. Eller rettere sagt: nettbrett og smarttelefoner er stort sett det samme i dag, med unntak av ringe/sms-muligheten.

Ikke helt utenkelig med en sånn i kombinasjon med et nettbrett, om de får til sømløs "samkjøring". Men neppe på håndleddet mitt.

 

red: Og forresten: Det er en mobiltelefon. Ikke en klokke.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Tror ikke denne blir noen smartphone-erstatter med det første med tanke på størrelsen på skjermen. Man må ha mikroskopiske fingre (eller en penn) om man skal få brukt tastaturet eller gjøre noe særlig på skjermen i det hele tatt.

 

Skjermen er på 2,5 tommer.. når tastaturet er oppe, vil tastene da være ca like store som på en iphone 4s

 

Det finnes også flere touch mobiler med skjermstørrelser rundtom 2,5 tommer.

 

Så ja, 2,5 tommer er liten skjerm, men det er ikke så smått som du tror.

 

Vedlagt er ett bilde som viser hvor stor en 2,5 tomme skjerm er på en iphone 4s.

post-80192-0-62169200-1360524492_thumb.png

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...