Gå til innhold

Dette mener verden om Surface Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke poenget mitt heller. Var bare at den har vesentlig bedre batteri (ca 50%) enn det hw oppgir.

Men det henger jo sammen med at de skulle ha ytelse i liten pakning, og så er det forhåpentligvis mye de kan gjøre for å effektivisere OS og programmer så batteriet holder lenger. Jeg ser stort potensiale i ett slikt brett bare den får modnet litt. Forhåpentligvis hjelper det med Haswell også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glder meg til den kommer ut i butikkene da denne er en god kandidat hos meg med tanke på ny bærbar. Greit utstyrt, god batteritid (Synes jeg), skjermoppløsningen er og god.

Angåend lagringsplass støtter jeg en kommentar på DinSide:

"Et 64GB minnekort koster omtrent prisen av 2 Peppes Pizza."

Denne kommer jo da med SDXC kort støtte og dermed kan du lett utvide plassen med ytterlige 64GB for ca 450kr.

 

Får se på prisen når den kommer ut om det blir 64 eller 128GB versjonen.

 

Ser fram til flere reviews av Tablet'n og erfaringer fra andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faller mellom to stoler sier noen. Endelig et produkt jeg kan tenke meg å bruke, sier jeg.

 

nettbrett er handicapet til mye av min bruk, en ultrabook er plutselig litt mye, Surface er midt i blinken.

 

Om jeg kjøper første generasjon gjenstår å se, mye potensial når Intels nye brikker kommer.

 

Artig MS danker ut alle OEM produsenter på første forsøk. Som anandtech skriver: hadde jeg vært en OEM produsent hadde jeg vært sur fordi jeg lot dette skje.

Lenke til kommentar

Fungerende skalering av desktop-modus er ekstremt viktig.

 

De tre største ankepunktene er i prioritert rekkefølge:

 

1) Batterilevetid - forhåpentligvis vil dette bli delvis fikset med Haswell.

2) Ensidig nytte for bordstøtten. Hvorfor ikke et tastatur med ekstra (tynt) batteri som er stivt nok til å holde vekten av enheten?

3) Ikke støtte for noen trådløse teknologier utover BT og Wifi. Mangler LTE og NFC ihvertfall (i tillegg til GPS)

 

Etter dette er selvfølgelig vekt også viktig. Jeg mener fortsatt de burde gått for 16:10 ratio.

 

I tillegg så kommer Windows Blue som vil fikse flere av de gjenstående raritetene i UI-et når det kommer til tablets.

 

Absolutt et interessant produkt!

Lenke til kommentar

http://www.reddit.co..._windows_8_pro/

 

 

[–]irishchug 70 poeng 19 timer siden*

Does Microsoft have any plans for an external battery or for a thicker keyboard cover that has an extra battery? Or, if I want an external battery brick, is there a third party one I can buy that can be used with the surface.

permalenke

 

[–]SurfaceTeam 352 poeng 18 timer siden

That would require extending the design of the accessory spine to include some way to transfer higher current between the peripheral and the main battery. Which we did...

Endret av HFidelity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tragiskt att vi måste vänta 3 månader eller mer för att få ett nordiskt keyboard. Surface Pro är faktist en produkt jag kan tänka mig. $1100 med keyboardcover innebär nog desvärre 9995kr här till lands. Frågan är om man kanske skal vänta till haswell kommer och då förhoppningsvis också få med Thunderbolt.

Lenke til kommentar

Hmmm, mon tro om Touch-coveret til Surface RT er kompatibelt med Surface Pro?

 

Lurer på å få et familiemedlem i USA til å kjøpe med en Surface Pro hjem. Om jeg ikke får keyboard før lansering i Norge så er det greit nok, jeg har uansett ikke en tablet fra før, men om det går an å sette på Touch-coveret fra Surface RT (som straks er til salgs i Norge) så hadde jo det vært fantastisk.

Lenke til kommentar

Hmmm, mon tro om Touch-coveret til Surface RT er kompatibelt med Surface Pro?Lurer på å få et familiemedlem i USA til å kjøpe med en Surface Pro hjem. Om jeg ikke får keyboard før lansering i Norge så er det greit nok, jeg har uansett ikke en tablet fra før, men om det går an å sette på Touch-coveret fra Surface RT (som straks er til salgs i Norge) så hadde jo det vært fantastisk.

 

Surface RT og Surface Pro bruker de samme tastaturene, de kan brukes om hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tips!

 

Hvor kan man kjøpe Surface Pro i USA etter lanseringen nå til helgen?

 

Jeg har en slektning på reise til Houston nå, og det hadde vært kult om han kunne ta med seg en hjem. Har vært i kontakt med Best Buy på telefon og mail, men der må man forhåndsbestille den, og man kan kun forhåndsbestille den i butikk, ikke over nett eller telefon. Det er klønete. Virker som at de ikke tar inn produkter til butikkene sine, de bare tar inn produkter som bestilles av kunder, og virker som rene "postsentre" for kundene. Noen som vet om andre steder å kjøpe den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...