Gå til innhold

Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd at fototreffene i Bergen så ut til å dø ut. Hadde bare et par-tre stykker for et par år siden.

Ja, dumt at man ikke kan få til dette regelmessig....det har gått fint i Trondheim med fast første lørdag i måneden - kortere og lengre turer, også noen interessante inne-fotograferinger. I tillegg har vi mange improviserte ekstra-treff.

Lenke til kommentar

L4r5, det er bare å dra i gang en liten vandring... Hvis ikke madammen har andre planer for meg så er jeg alltid med.

 

Er ikke godt å si hvor mange akamister som er i Bergen, Anfall fra forrige tur jobber såvidt jeg vet på Knarvik, hos Studio Nordhordland. Mener jeg har sett henne der noen ganger når jeg en sjelden gang får lurt meg ut av begravelsesbyrået.

Lenke til kommentar

Mener jeg har sett henne der noen ganger når jeg en sjelden gang får lurt meg ut av begravelsesbyrået.

Jøss. Er du innom der ofte? Ja, nå har hu fått svennebrevet sitt også. Faktisk vant hu sølv i laugskonkurransen med ene svenneprøve-bildet sitt i høst.

Bare sånn for å skryte litt av dama mi.

Lenke til kommentar

Morsomt å se at fototreffene lever andre steder i landet, her i Haugesund er det pt. døde. Jeg tror faktisk vi var først, mulig Trondheim klarte å stable treff raskere på beina enn oss, men jeg mener bestemt det var jeg og et par andre her i Haugesund som startet det hele :)

 

Hva med oktoberfesten lever den enda? Vet Tomsi gjorde en formidabel innsats etter at det tok bra av på den første.

Lenke til kommentar

Morsomt å se at fototreffene lever andre steder i landet, her i Haugesund er det pt. døde. Jeg tror faktisk vi var først, mulig Trondheim klarte å stable treff raskere på beina enn oss, men jeg mener bestemt det var jeg og et par andre her i Haugesund som startet det hele :)

Hva med oktoberfesten lever den enda? Vet Tomsi gjorde en formidabel innsats etter at det tok bra av på den første.

Det var i 2008 jeg startet å være med i hvert fall, på sommeren var jeg på det første treffet i Trondheim (Ringve), og i september samme år var jeg første gang på Oslo-treff - fem-års jubileum egentlig i år da.

Vi har vel fortsatt alle "festene" gående året rundt, Tomsi har vært drivkraften her....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg føler jeg blir for lite kreditert her. Jeg har taktisk stilt meg ved siden av Tomsi, som helt åpenbart hadde Rihannas "Under my umbrella" på hjernen. Dette i håp om å, dertil, bli nevnt i en kommende Akam-artikkell. Men "ikke faen", ser det ut til. :p

 

Uansett, det planlegges påsketreff for Akam Oslo-regionen mandag 25. mars. Vel møtt :)

Endret av Andreasfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...