Gå til innhold

Catlevania 3DS kan få HD-versjon (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem har sagt dette ikke blir et Metrovania? Alt jeg har hørt om spillet tyder sterkt på at det blir Metrovania hele veien.

 

Ut fra hva jeg har forstått er det snakk om en slags mellomting. Det blir ikke like fritt og åpent som f.eks. Symphony of the Night, men samtidig blir det mer åpent enn f.eks. Super Castlevania IV. Det må også presiseres at dette er ikke et spill av samme typen som noen av de to. Grafisk vil det være en throwback til de gamle spillene i serien, men spillbarhetsmessig skal det minne mye mer om Lords of Shadow.

Lenke til kommentar

Ser du litt bakover i tråden der vi diskuterer Dragon Quest X kan du se at jeg fant en link som viser at det solgte bra og en som viser at det solgt dårlig, og begge artiklene ble postet samme dag. Det skal mer enn én kilde til før jeg blir overbevist. ;)

 

Grei holdning det, men nå var det tross alt snakk om en uttalelse fra head honchoen som lager spillene. Det jeg har sett av spillet minner mer om originale LoS eller God of War i 2.5D.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...