Gå til innhold

Dell er kjøpt opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig så mye mas fra askjonærerer? Ser ikkje for meg at dette nødvendigvis vil føre til bedre produkter. Men for all del, håper det gjør. Har to IPS skjermer fra dell her i huset, fantastisk gode :)

Endret av Eslu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig så mye mas fra askjonærerer? Ser ikkje for meg at dette nødvendigvis vil føre til bedre produkter. Men for all del, håper det gjør. Har to IPS skjermer fra dell her i huset, fantastisk gode :)

 

Håper virkelig Dell fortsetter å produsere/videreutvikle pc skjermer, utrolig fornøyd med alle jeg har hatt!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan dette vil påvirke Ubuntu-satsingen til Dell, siden MS går inn med $2mrd..?

 

jeg antar slikt det gikk med HP's WebOS. Det som heller er spørsmålet er hvordan det går med forholdet til alle andre OEM (HP, Acer, Lenovo) nå som de støttekjøper en konkurrent...

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Skjermene til Dell er gode og fristende, men man må stort sett kjøpe de fra andre nettbutikker enn dell sin egen nettbutikk for å få dem til en ok pris.

 

Noen laptoper er ok (har selv en inspiron 17R SE, som har ok pris/ytelse forhold), andre er for overpriset til å være aktuelle - og igjen så er det oftest rimeligere å kjøpe dem fra andre nettbutikker enn Dell sin egen. (CDON.com kjørte akkuratt kampanje på en inspiron 17R SE modell med quadcore CPU til 6999,- hos dell koster tilsvarende maskin 7999,- etter at 500,- rabatt er trukket fra).

 

Ja dell har falt av lasset på flere områder dessverre.

Jeg har dog gode erfaringer med supporten deres - enn så lenge ihvertfall!

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Er det virkelig så mye mas fra askjonærerer? Ser ikkje for meg at dette nødvendigvis vil føre til bedre produkter. Men for all del, håper det gjør. Har to IPS skjermer fra dell her i huset, fantastisk gode :)
Håper virkelig Dell fortsetter å produsere/videreutvikle pc skjermer, utrolig fornøyd med alle jeg har hatt!

 

Dell lager rammene, panelene er laget av LG.

Ingen ting spesielt med dell sine skjermer, utenom at de er priset bra.

Lenke til kommentar

Dell var tidlig ute med å tilby skreddersøm, det skal dem ha. Og de har vært gode på å velge ok skjermer både til stasjonære og bærbare. Er kjempefornøyd m/27".

 

Hadde min første Dell laptop for over ti år siden. Kjørte med 1400x1050 oppløsning. Var nesten helt uhørt den gang. Og dells versjon av trackpoint ;)

 

Håper de fortsetter i samme sporet med kanskje ennå mere brukervalg.

Og fortsetter med sin gode support.

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

Er det virkelig så mye mas fra askjonærerer? Ser ikkje for meg at dette nødvendigvis vil føre til bedre produkter. Men for all del, håper det gjør. Har to IPS skjermer fra dell her i huset, fantastisk gode :)

Og ikke være på børs kan ha store fordeler da ingen aksjonærer skriker etter utdeling og totalt kalabalik på børs når overskuddet ikke er så stort som ønsket. Dette gir oftest en mer langsiktig tenkemåte som mange børs selskaper skulle ha godt av.

 

 

Lenke til kommentar

Nettopp det at de fleste forbinder Dell med PC og skjerm er en stor utfordring. De har blitt en komplett ende til ende leverandør, med konkurransedyktige løsninger i alt fra nettverk, lagring, backup, skytjenester etc. Har vel gjort 20+ oppkjøp de siste årene, hvor 99% er rettet mot "enterprise" løsninger. Når du er på børsen så forventer aksjonærene kjappe og gode resultater. Transformasjonen vil ta tid, og ved å gå av børs kan de kanskje få bedre anledning til å fokusere riktig.

 

Blir spennende å se. Tror det kommer til å skje drastiske endringer de nærmeste årene. MS, Oracle, Google... har en følelse at de blir sentrale ifht både Dell og HP på en helt annen måte enn tidligere.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...