Gå til innhold

Vi vil ha digre TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke projektorer fremdeles dyre, med lav oppløsning, dårlig skarphet, og enormt plasskrav?

 

Du må vel ha en hvit og jevnt lakkert helvegg for at det skal lønne seg å bruke en slik?

 

De har vel omtrent samme skarphet som en TV av tilsvarende størrelse? Og de har absolutt noen fordeler også. Jeg vil feks ikke si prosjektorer er dyre, tvert imot er de billige. (for størrelsen)

 

AtW

Lenke til kommentar

De har vel omtrent samme skarphet som en TV av tilsvarende størrelse? Og de har absolutt noen fordeler også. Jeg vil feks ikke si prosjektorer er dyre, tvert imot er de billige. (for størrelsen)

 

AtW

Her er noen DLP projektorer i full HD 3D ready, vil ikke si at prisen er gale. Lerret ca 1000kr for de billigste. http://www.prisjakt.no/category.php?b=s112945660#rparams=b=s112945689

Har selv en gammel Optoma HD800X med 90" lerret. kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg ler ofte når jeg ser hvor nærme sine store flotte TVer enkelte sitter.

Nå har de heldigvis begynnt å bli så bra at jeg kan sitte så nærme uten å se rutenett, men de har katastrofalt dårlig ppi likevel...

Enda morsommere er det når de samme folka som har en TV med en ppi på 40-80 klager på nettbrett og mobiler som har under 200 har dårlig skjerm sammtidig som de sitter absurd nærme TVen.......

Lenke til kommentar
vil ikkje kjøpe TV neste gang, da blir det projector på meg ;)
Er ikke projektorer fremdeles dyre, med lav oppløsning, dårlig skarphet, og enormt plasskrav?Du må vel ha en hvit og jevnt lakkert helvegg for at det skal lønne seg å bruke en slik?

 

Hvit og jenvnt lakkert helvegg? Da fårstår jeg hvorfor du har opplevd dårlig oppløsning og skarphet! Om du skal ha prosjektor må du ha et skikkelig litt grålig lerret! Gjerne med ramme rundt, da føles den ut som en tv. Har selv en veldig god "Projektor"-tv med Fullhd 3D som jeg brukte rundt 13000 på og er 92 tommer. Sitter du 3m unna har du akkuratt samme opplevelsen som på en tv. Finn prisen for en 92 tommer tv da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...