Gå til innhold

Rockstar: – Konspirasjonsteoriene er tullball (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
? Til dere som ser eller sprer ulike konspirasjonsteorier om at vi har skjulte hensikter for å utsette spillet: alt er nonsens. Bokstavelig talt er det bare én grunn til at vi utsetter spillet: fordi vi ønsker at det skal være så bra som det behøver å være, forteller Rockstar.

Hvorfor diskuterer vi dette i det hele tatt? Så lenge de jobber med spillet i denne perioden de utsetter det, så skjer det fremgang. Det resulterer i et bedre resultat uansett, hva enn grunnen er for at det er utsatt. Liker at utvilkere tar seg tid med spillene jeg. :wee: Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til å tro at prosjekter med større forsinkelser får bedre resultat enn de uten? Min erfaring er den motsatte.

 

AtW

Ja. Jeg kan ikke forstå hvordan din erfaring tilsier dette. Jo lenger du arbeider med noe, jo større resultat er det sannsynlig at det blir ut av arbeidet.

 

Det er mange eksempler på spillutviklere som har som norm å bruke veldig lang tid på spillene sine, disse er ofte veldig gode. Det er mer enn hva man kan si om Call Of Duty og Need For Speed bare for å nevne eksempler. Hvor ofte ser man gode resultat av melking? Begge titlene er et godt eksempel på at de tidligere eller første spillene var mye bedre enn de nye. Vet ikke om du har spilt NFS og CoD fra starten, men kan love deg at det var noe helt annet da.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til å tro at prosjekter med større forsinkelser får bedre resultat enn de uten? Min erfaring er den motsatte.

 

AtW

 

Hvilke titler tenker du på? GoW 3, der de sa de skulle polere mer, men egentlig var det for egen vinning at de utga det på ett bedre tidspunkt? Det er den eneste jeg kan komme på som har vært tilnærmet tull ang utsettelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...