Gå til innhold

Skyrim-utvidingane har fått PS3-dato (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at PS3-spillere endelig får oppleve innholdet. Selv synes jeg Dawnguard var ypperlig, sett bort fra de tilfeldige vampyrangrepene. De stopper heldigvis på et av to mulige punkter i historien.

 

Dragonborn var også meget bra, og jeg ble ekstremt nostalgisk når musikken fra Morrowind slo inn. Selv om hovedhistorien er litt kort, er det rikelig med innhold å finne på Solstheim.

 

Hearthfire er knallbra for de som ønsker å ta rollespillingen et skritt videre. Selv storkoste jeg meg med pakken. Bare så det er sagt, Falkreath er det beste området å bygge hus! :)

Lenke til kommentar

Bra at PS3-spillere endelig får oppleve innholdet. Selv synes jeg Dawnguard var ypperlig, sett bort fra de tilfeldige vampyrangrepene. De stopper heldigvis på et av to mulige punkter i historien.Dragonborn var også meget bra, og jeg ble ekstremt nostalgisk når musikken fra Morrowind slo inn. Selv om hovedhistorien er litt kort, er det rikelig med innhold å finne på Solstheim.Hearthfire er knallbra for de som ønsker å ta rollespillingen et skritt videre. Selv storkoste jeg meg med pakken. Bare så det er sagt, Falkreath er det beste området å bygge hus! :)

 

Seaside Manor er beste huset og der jeg slapper av for meg selv - har kone og unger i Winstead så jeg kan kicke back med Serana for meg selv :)

Digga også Hearthfrie men så spiller jeg Minecraft også da ;)

 

Likte Dawnguard så godt at jeg spilte begge historier, men litt fordi jeg gikk for vampyr først og fant ut jeg ikke fikk laget dwarven bolts.

 

Yes i kveld blir det Dragonborn endelig! Første pri å få seg utstyret som gir 10% ekstra enchanting så vi får boostet enda litt til (buen er på ca. 1100 damage nå så spennende hvor dette ender (ikke noe rest. looping selvsagt))

 

 

Lenke til kommentar
Bra at PS3-spillere endelig får oppleve innholdet. Selv synes jeg Dawnguard var ypperlig, sett bort fra de tilfeldige vampyrangrepene. De stopper heldigvis på et av to mulige punkter i historien.Dragonborn var også meget bra, og jeg ble ekstremt nostalgisk når musikken fra Morrowind slo inn. Selv om hovedhistorien er litt kort, er det rikelig med innhold å finne på Solstheim.Hearthfire er knallbra for de som ønsker å ta rollespillingen et skritt videre. Selv storkoste jeg meg med pakken. Bare så det er sagt, Falkreath er det beste området å bygge hus! :)
Seaside Manor er beste huset og der jeg slapper av for meg selv - har kone og unger i Winstead så jeg kan kicke back med Serana for meg selv :)Digga også Hearthfrie men så spiller jeg Minecraft også da ;)Likte Dawnguard så godt at jeg spilte begge historier, men litt fordi jeg gikk for vampyr først og fant ut jeg ikke fikk laget dwarven bolts.Yes i kveld blir det Dragonborn endelig! Første pri å få seg utstyret som gir 10% ekstra enchanting så vi får boostet enda litt til (buen er på ca. 1100 damage nå så spennende hvor dette ender (ikke noe rest. looping selvsagt))

 

1100 damage?? hvordan får du det til, gjør ting mer skade på lavere vanskelighetsgrad kanskje? Uten bonuser gjør vel buen min rundt 140 i damage. Legendary Nightingale Bow (egentlig samme stats som Deadric bow). Nå har jeg bare 80 i archery skill, men det utgjør ikke såå mye.

Lenke til kommentar

Buen gjør ikke mer enn 300 ca uten utstyr. Bruker en mod (Dragonbone ebonyarmor) som tillater å bruke hood med circlet (mulig med falmer helmet også) og kjører fortify archery på hood, circlet, ring, smykke og bracers.

Må ha 100 i archery, alchemy, enchanting og smithing (ettersom jeg bruker dragebue&piler). Vanskelighetsgraden har ikke noe å si på skade etc. Selv spiller jeg på expert/master ettersom karakteren er rimelig OP etter 170 timer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...