Gå til innhold

Fikk du med deg Eador: Genesis? (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært moro å se Eador: Masters of the Broken World som årets spill på Gamer, men vi vet alle at det aldri kommer til å skje.

 

Kult tilbakeblikk! Venter bare på et lite tilbud på GOG (uff det hørtes gjerrig ut) før jeg plukker det opp. Gleder meg veldig til Masters of the Broken World selv. Synes godt du kunne klatta på en karakter i samme slengen når To The Moon fikk en anmeldelse i fjor.

Lenke til kommentar
...og før året var omme hadde vi også fått spill som den vanedannende og strømlinjeformede imperiebyggeren Warlords...

Trodde en stund det var nytt Warlords-spill, men nei! Makan til knuste drømmer i regi av Froholt. (Er nok bare fordi han også vil ha seg nytt Warlords spill.)

 

Har startet på Eador så vidt, men virker som det er så mye å gjøre for min stakkars magiker. Trenger flere folk om jeg skal kunne utforske provinsene jeg har, undersøke bygninger i dem for ikke å snakke om å gå inn i nye provinser. Virker iallfall fra teksten her at man kan ha flere helter på samme brett etterhvert. Det trengs!

Lenke til kommentar

lest 'wii' istede for win... ukjent perle på 'wii'...WTF?... LOL!...

 

Haha, du er ikke den eneste som leser Wii...

 

Men om artikkelen: Jeg har faktisk fulgt tett med på oppfølgeren. Den skulle jo egentlig bli lansert i 2012, men ble utsatt. Hadde glemt det litt, men denne artikkelen fikk forventningene tilbake. Håper det kan gi noe av den samme herlige følelsen som HoMM3 ga.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at folk jeg har blokkert for lenge siden fortsatt dukker opp når jeg leser kommentarene her. Det fjerner jo litt av vitsen. :(

 

Jeg blokkerte han for en del måneder siden. fungerer fint for meg når jeg er inne på diskusjon.no. blokkere på nytt kanskje? Jeg ser han desverre under "Leserne mener" greiene i artiklene...

Endret av Wartorn
Lenke til kommentar

Ser ut til at etterfølgeren skal bli solgt på GOG også. LINK

 

Hi there,

the question in the thread title is the most important thing for me to decide if I buy this game or not.

I despise this whole DRM bullshit. It's causing more problems than it solves. Point in case some of my old games with this horrible starforce DRM.

So, will it be distributed through GOG.com or not?

 

Yes! In fact, you'll be able to even make a pre-order there

 

Gleder meg til dette spillet. Har tilbrakt ganske mange timer med eneren, men med enkelte tekniske problemer og en fullstendig utdatert grafikk, skal det bli spennende å prøve en litt nyere verson. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=voAWKEaDqF0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet sparker rumpa mi på beginner, men taping er som kjent moro og lærerikt. Genialt spill, takk for tipset Joachim.

 

 

Om fler enn meg restarter kampanjen og vil hoppe over læringsdelen (første brett), er det fort gjort. Start en ny kampanje, slett den gamle, velg klasse og på første dialogvindu, vis at du kjenner igjen han karen som impen. Da får du et par spørsmål til og voilà, rett på kampanjen.

 

 

edit: noen tips her også

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...