Gå til innhold

Pause for Medal of Honor (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje like greit.

 

Det er ikke vår oppgave som forbrukere å holde en spillserie i live. Om et spill er bra - selger det.

Kanskje ta frem ordet som preget journalistikken rundt ME3-fadesen, entitlement.

 

Må si jeg blir litt oppgitt over Peter More sine uttalelser iforhold til spillet. Spill for galleriet.

Autentisk? Bare fordi du slenger på en tekstur på noen modeller og kaller de med virkelige navn gjør det ikke autentisk. Flaut.

 

Vel, får noteres i boka over idioti fra EA og jeg ser frem til lignende uttalelser til Dead Space når 3-ern ikke selger 5mill, Crysis 3 og årlige utgivelser av Battlefield-søppelet som ikke lever opptil forventninger og alle andre enn EA sin skyld over at det ikke blir suksess på suksess.

 

LOL, EA.

Endret av chokke
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå kan vel ikke Battlefield kalles noe annet enn en suksess. Selve hovedreleasen var kanskje ikke helt som forventet, men takket være jevnlige DLCs så lever spillet i beste velgående. Siste DLC som ble sluppet (for ca. 1 måned siden?) er noe av det aller beste innholdet så langt og det er ikke dårlig for et såpass "gammelt" spill..Crysis2 gikk vel også rimelig bra om jeg ikke tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Fokus på autentisk kamp var ikke det kundene ville ha"

 

Bullshit! Jeg hadde gjerne kjøpt et spill med autentiske kampscener, men ikke et med heseblesende biljakter og generell nedslakting av fiender som aldri tar slutt. Helt til du beveger deg fremover da, det er naturligvis eneste måten å stoppe fienden på.

 

Ref. http://youtu.be/JOHyD49DaeA

 

Vil jeg ha autentisk kamp, eller ihvertfall noe som kan minne om det, spiller jeg ArmA eller PR. Det er jo åpenbart at spillet er ment for å konkurrere med BF3 og CoD, da kan ikke utviklerne hevde at spiller tilbyr en autentisk kampopplevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Forskjellen på Medal of Honor og Crysis er etter min mening at Crysis er en bra spillserie som ikke har blitt melket ennå! :) Men godt at MoH går ut en stund, har ikke vært en god serie siden Allied Assault.

 

Husker enda intrykket åpningscenen gjorde første gangen jeg spillte det, på en sleten PC med langt fra makset ut grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...