Gå til innhold

Spotify-rival tilbyr gratis lytting i et halvt år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg registrte meg via linken og kjørte i gang....men 6 måneders prøveperioden gjelder tydeligvis ikke for mobil.... Fikk kun 7 dager....

 

Samme her... Men førsteinntrykket er bra! Pene, rene og enkle apper. Har vært Spotify-bruker siden starten, men syns det har vært stille på den fronten når det gjelder oppdateringer av appene. Kanskje jeg bare er glad for nye nytt ;)

 

Jeg likte det redaksjonelle ved WiMP når jeg prøvde det i beta (begynner å bli en stund siden!) og det er gledelig å se topplister, nylanseringer og 'heavy rotation' i Rdio.

 

Glemte å si: Digger at man kan logge inn fra (nesten) hvor som helst å streame direkte i nettleseren!

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar
Jeg registrte meg via linken og kjørte i gang....men 6 måneders prøveperioden gjelder tydeligvis ikke for mobil.... Fikk kun 7 dager....
Samme her... Men førsteinntrykket er bra! Pene, rene og enkle apper. Har vært Spotify-bruker siden starten, men syns det har vært stille på den fronten når det gjelder oppdateringer av appene. Kanskje jeg bare er glad for nye nytt ;)Jeg likte det redaksjonelle ved WiMP når jeg prøvde det i beta (begynner å bli en stund siden!) og det er gledelig å se topplister, nylanseringer og 'heavy rotation' i Rdio.Glemte å si: Digger at man kan logge inn fra (nesten) hvor som helst å streame direkte i nettleseren!

 

Har ikke testet denne enda, men å streame fra nettleserversjonen av spotify funker strålende det og:)

Lenke til kommentar

Supert! Det har jeg ikke fått prøvd enda :)

 

Håper Spotify legger til flere funksjoner ila. våren. Jeg kunne tenke meg å browse sjangere og sjekke topplister og nyheter f.eks.

 

EDIT: Ang. Rdio, så får jeg ikke til å velge flere sanger/album og legge til/flytte rundt i en spilleliste.

 

Er det noen av disse tjenestene som lar deg ha favoritt-artister, slik at når det blir lagt ut noe nytt fra disse, så dukker dette opp i en egen liste?

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Supert! Det har jeg ikke fått prøvd enda :)

 

Håper Spotify legger til flere funksjoner ila. våren. Jeg kunne tenke meg å browse sjangere og sjekke topplister og nyheter f.eks.

 

EDIT: Ang. Rdio, så får jeg ikke til å velge flere sanger/album og legge til/flytte rundt i en spilleliste.

 

Er det noen av disse tjenestene som lar deg ha favoritt-artister, slik at når det blir lagt ut noe nytt fra disse, så dukker dette opp i en egen liste?

 

Spotify oppdaterer what's new etter hva du har hørt på tidligere, men det er vel det nærmeste du kommer. En slik tjeneste hadde vært genial, at man f.eks kunne putta inn artistnavnet i en slags feed som oppdateres med en gang det kommer nye låter fra den artisten.

 

Skulle gjerne hatt noe bedre sjangeroversikt, men tror de holder seg unna rett og slett for å unngå at folk klager på dårlige beskrivelser osv. Med alle subsjangere og whatnot som er idag så er det en svært vanskelig jobb å kategorisere musikk på denne måten, og jeg tror det ville skapt mer ramaskrik enn noe annet. Hvis du er på jakt etter f.eks heavy metal, skal alt av subsjangere inkluderes, eller skal bare selve sjangeren heavy metal være tema, med da f.eks lamb of god som en av artistene. Det blir en sinnsykt omfattende jobb.

Lenke til kommentar

Spotify har utrolig kundeservice, det er billig, utvalget er stor,brukervennelig,bra design,stabil og dem lurer deg ikke med noe. Jeg har testet spotify fra før det kom reklame på gratis versjonen, det knuser alle de andre på alle måter. Å si at spotfy trenger konkurenter er dumt, siden å konkurere med spotfy er umulig om du ikke gir alt det spotfy gir gratis.

Lenke til kommentar

Spotify har utrolig kundeservice, det er billig, utvalget er stor,brukervennelig,bra design,stabil og dem lurer deg ikke med noe. Jeg har testet spotify fra før det kom reklame på gratis versjonen, det knuser alle de andre på alle måter. Å si at spotfy trenger konkurenter er dumt, siden å konkurere med spotfy er umulig om du ikke gir alt det spotfy gir gratis.

 

Ta det jeg skreiv med en klype salt er du snill :)

Lenke til kommentar

Fikk ikke godt inntrykk av denne tjenesten. Lydkvaliteten likte jeg ikke og det er altfor mye "digital remastered" der... Som betyr, om du ikke vet dette, dårlig lydkvalitet og dynamikk. Ellers leste jeg også tråden som iFire linket til, og det gjorde ikke saken bedre. Blir ikke lei meg om de havner i grøfta.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvorfor skrive det i det hele tatt? All konkurranse er bra.

 

Jeg ville bare ha fram at om man vil konkurere mot noe så bra som spotify så må man rett og slett gi det gratis eller til halvparten av prisen av prisen spotify tar. Og jeg tror nok ikke det er mange som kan gi det, jeg er ikke spotify fanboy av noe slag. Men jeg er fanboy av kvalitet og bra service, spotify har aldri skuffet. De gir folk akkurat det dem vil ha og jeg mener om man bruker noe annet enn spotify som man betaler for så har dem ikke prøvd spotify.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...