Gå til innhold

Hva er det Ubisoft Montreal sysler med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns spill begynner og bli så falskt.

Det nærmer seg mere og mere hollywood status hvor kjendiser snakker istedet for folk som har det som yrke.

 

Disse spillene blir aldri noe spesielt for meg som AC nye Tomb Raider, eller verste eksempel La, Noire.

 

Kutt ned kjendis budsjettet og bruk resten av pengene på spillet ,

Ubisoft skulle bare begynt og lage filmer.

 

Men det er bare min mening, og sikkert mange som vil elsker serien

Lenke til kommentar

Håper dette er en ny IP og at de gravlegger Assassin's Creed nå. Dette virker utrolig spennende hvertfall!

Jeg håper de gjør det stikk motsatte, og heller finner opp kruttet på nytt. Til tross for at de eneste spillene i serien jeg har likt var AC2 og AC3: Liberation synes jeg hele konseptet er svært bra, så om de kunne ta det noen steg videre på en gang hadde det blitt interessant. Tenk en blanding av Assassin's Creed, Splinter Cell, Saint's Row og Grand Theft Auto i det gamle Egypt, komplett med litt magi og sånt? Det hadde vært tøft. :)
Lenke til kommentar

Jeg håper de gjør det stikk motsatte, og heller finner opp kruttet på nytt. Til tross for at de eneste spillene i serien jeg har likt var AC2 og AC3: Liberation synes jeg hele konseptet er svært bra, så om de kunne ta det noen steg videre på en gang hadde det blitt interessant. Tenk en blanding av Assassin's Creed, Splinter Cell, Saint's Row og Grand Theft Auto i det gamle Egypt, komplett med litt magi og sånt? Det hadde vært tøft. :)

Ja, men hvorfor kalle det Assassin's Creed? Hva med en ny IP, som ingen forbinder med stigmaet Assassin's Creed har etter 5 år med melking og en del halvdårlige spill. AC2 og Brotherhood er utrolig gode spill, da, men resten er tvilsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...