Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lenge vært på utkikk etter noen god, fast minecraft server, men hver eneste gang jeg finner en, er det altfor få spillere som spiller, eller så er det bare dårlig som de fleste servere er, eller så er det en server jeg har med noen venner men da blir det så useriøst at til slutt så bare sprenger vi alt :w00t:

 

Jeg er på utkikk etter en server med økonomi mod, (helst slik at alle spillerne har jobs), PvP og mange spillere online, og helst rom for å bygge ting, utenom å havne utenfor selve servermapen som på de fleste servere.

 

Hehe jeg er kanskje litt kravstor, men noen som vet om noen gode servere som kanksje kan være midt i blinken for det jeg er ute etter?

 

Kom gjerne med server IPer selv om det kanskje ikke helt matcher de kravene jeg er på utkikk etter, er åpen for å prøve ut alt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fant du en server, siden du satt tråden som "løst"? :)

 

Isåfall, hva fant du?

 

 

Har også gamet en del på noen forskjellige servere med noen venner da, men det ender alltid opp med at noen blir lei, noen sprenger noe eller at vi bare glemmer hele serveren etter et par dager osv... Så vil gjerne ha en "fast" server hvor jeg kan møte nye folk!

 

Jeg har lett og lett en god del i det siste, og finner bare tull... Servere hvor det liksom skal være PvP og rom for å bygge en by i fellesskap på eller lignende, men det er bare sånn alle får gratis diamond rustning, kan ikke fjerne eller bygge noe før de har registrert seg og vært online i en mnd også når du først skal ut å bygge går du inn i en portal som fører deg til en verden hvor alt er brent ned, alt blir griefet i løpet av timen og i PvP områdene er det bare hax, folk i høyere lvl med OP mods og dritkjedelig når alle har diamondrustning, pil og bue og sverd..

 

 

Så hvis noen har noe tips til gode servere kom gjerne med det!

Lenke til kommentar

Tiki-Craft spiller jeg på. Veldig bra, serriøs survival-server. Ikke pvp, men de har pvp-arena samt andre arenaer. Du kan bygge hva du vil, hvis det ikke er bygd der fra før. Griefere blir bannet på sekundet, så man må følge reglene.

 

Ranks: Ellers begynner man som "Lonely pleasant" hvor du må gå gjennom en liten test for å bli "Avarage Joe". Da får du flere kommandoer, kan teleportere deg til andre og lage "hjem-landmerker". Etter en måned blir du "Trusted", etter to måneder blir du "Veteran" osv. Donerer du så får du en rekke flere kommandoer og får ranken "Donator", "Donator+" eller "Donator++" avhengig av hvor mye du donerer.. Du kan også kjøpe ting, selge items eller lage egen butikk.

 

Det er en Bukkit-server med diverse andre plugins. De har også Dynamic Map som oppdateres ca. hvert andre sekund. Den detikerte serveren kommer også til å bli oppgradert snart. I tillegg er det en egen Skype-gruppe for serveren. :D

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tiki-Craft spiller jeg på. Veldig bra, serriøs survival-server. Ikke pvp, men de har pvp-arena samt andre arenaer. Du kan bygge hva du vil, hvis det ikke er bygd der fra før. Griefere blir bannet på sekundet, så man må følge reglene.

 

Ranks: Ellers begynner man som "Lonely pleasant" hvor du må gå gjennom en liten test for å bli "Avarage Joe". Da får du flere kommandoer, kan teleportere deg til andre og lage "hjem-landmerker". Etter en måned blir du "Trusted", etter to måneder blir du "Veteran" osv. Donerer du så får du en rekke flere kommandoer og får ranken "Donator", "Donator+" eller "Donator++" avhengig av hvor mye du donerer.. Du kan også kjøpe ting, selge items eller lage egen butikk.

 

Det er en Bukkit-server med diverse andre plugins. De har også Dynamic Map som oppdateres ca. hvert andre sekund. Den detikerte serveren kommer også til å bli oppgradert snart. I tillegg er det en egen Skype-gruppe for serveren. :D

 

Ok sweet! Da tenker jeg å teste ut den iløpet av morgendagen!:)

 

 

Du kan jo prøve http://mc.cotnorth.com/, tror det er norges størte pvp server. Den har og penger og stor plass på kartet til å bygge hva du måtte finne på.

 

Sweet, det skal testes ut takk for svar!=)

HVis fler er innom tråden og har noen gode servere de vil dele, hadde det vært kult!=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...