Gå til innhold

Sender fotball-VM i 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:(Merkelig at andre land skal få 4k før vi får 1080p :(

 

Som esas sa: 1080p er ingen brodcaststandard. Kan godt hende det blir innført samtidig som 4k standarden spikres, men pr. i dag er det altså ingen TV-kanaler på denne planeten som sender i 1080p.

I fremtiden tror jeg de kanalene som velger å oppgradere fra 720p/1080i vil gå rett til 4k, så jeg tror ikke du vil se så mye til 1080p i tiden fremover heller.

Lenke til kommentar

Det er 1080i på HD PVR boxen min fra Get med 1080p TV. Blir ikke helt det samme som å spille 1080p spill eller se på Tron Legacy Blu Ray på min PS3. Hvorfor i det hele tatt lage 1080i? Skulle da sett bort fra det i det hele tatt og gått for 720 til 4k. Norge satser vel ikke mest på slikt som første priori. Ikke første gang jeg kommer borti noe sånt.

Endret av Reiko
Lenke til kommentar

Hvordan skal det gå med søvnen og øynene våre med disse oppløsningene. Blir svimmel bare av å maksimere Crysis på PC en min jeg med Syncmaster 1080p 27 tommer. Sitter vel for nærme. Blir dette formatet tilgjengelig på OLED?http://www.lg.com/us/oled/whats-oledtv.jsp

 

Jeg sitter og spiller Crysis på en 1080p 42" skjerm, jeg sitter vel maks 1 meter unna, ingen problem! :p

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...