Gå til innhold

Nå kommer Frostbite-motoren til Mac (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Frostbite nå kommer til Mac gjør meg glad, da dette betyr bruk av OpenGL vil det sansynligvis også gjøre det lettere å porte den videre over til linux, noe jeg også håper på.

 

Jeg er likevel usikker på hvorfor så mange her mener at markedspotensialet er større på linux, da utbredelsen av Linux for tiden er mindre enn Mac. Mange sier at de vil gå vekk fra windows om Linux blir en god konkurrent når det kommer til spill, men og dette er et ganske stort men, dette vil ikke føre til mer salg da det er de samme folkene som nå kjøper spillene til windows som vil flytte over på linux og heller kjøpe dem der.

De som derimot er macfolk kjøper ikke nødvendigvis spillene til windows og er i såmåte et faktisk nytt marked, mao er det her det ligger nye kunder og nye intekter.

 

 

Lenke til kommentar

Gode nyheter for eplebrukere, men synes de heller burde fokusere på å gjøre Origin til en verdig konkurent av Steam før de utforsker andre platformer.Funksjoner som f. eks å kunne se butikken på engelsk ville hjulpet og om de jobbet med å få prisene omtrent like i regioner som på Steam.

 

Som på steam? Det å oversette 40 dollar til 40 euro er jo veldig likt. Og prisene på russiske steam er ikke mye lavere en her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Gleder meg til den dagen jeg kan spille Battlefield 3 på Macen min, som uheldigvis er eneste maskin jeg har. Var hekta på BF2 en gang, hadde ikke hatt noe imot å bli hekta en gang til, men de fleste er vel blitt så god online nå at det er noe hard startkurve på spillinga kanskje :-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...