Gå til innhold

Her er alle detaljene om LGs nye TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R. I. P. 3D?...Samtlige modeller her har 3D. Har det virkelig floppet, når det er blitt en selvfølge? Jeg ville trukket motsatt konklusjon selv...

 

Det sier ikke så mye hverken fra eller til, det er i praksis en software-funksjon, lett å implmentere å ha på spec-sheeten som så mye annet. Det er andre ting som avgjør om 3D er noen suksess.

 

AtW

Lenke til kommentar

"Og her er det fokus på kant-LED, smart-TV-funksjonalitet og lekker design."

Og med en gang ble nyheten særdeles kjedelig og grå.

1080p, Kantbelysning, dual-cor, passiv 3D, og en TV jeg kan ta i bruk alle mulige smarte funksjoner på, har jeg hatt i snart 10 år, så nå er det virkelig nødvendig med noe nytt! 4k og oled kan ikke komme snart nok.

:-(

 

Lenke til kommentar

Har den forrige toppmodellen. Ville ikke akkurat sagt at det er noe mesterverk innen lokal dimming. Den lokale dimmingen er så dårlige at man nesten må skru den helt av, og ender opp med svært dårlig sortnivå. I tillegg har LG gått tilbakesteg i antall soner flere ganger. Ville sett kritisk på tester før jeg kjøpte en slik for tiden. Spent på å se toppmodellen til Sony.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...