Gå til innhold

Nå åpnes HBO Nordic for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke videre imponert over utvalget på HBO. Greit, de lager en del kvalitetestvserier, men for oss som ikke har en Samsung TV i 8 serien blir jo kvaliteten helt elendig siden vi foreløpig ikke har tilgang til HD-sendinger.

 

Samtidig er jeg småkritisk til at du må "binde opp" maskiner til kontoen. Jeg vil gjerne bruke kontoen min hvor jeg vil slik som med Netflix. Der kan maks 2 brukere streame (eller strømme for de som liker det ordet) samtidig.

 

I tillegg er jo oppbyggingen av nettsiden tilnærmet 2001. En helt forferdelig layout som ikke akkurat "skriker" kundevennlig.

 

Fikk akkurat en epost fra HBO der de forlenger mitt gratis abn. med enda en mnd. Ser ikke helt poenget..men jeg lar det stå foreløpig :)

Lenke til kommentar

Det er fint å høre at de forbreder foretningsmodellen sin, nå trenger vi nok bare boikotte de litt lengre så får vi kansje en akseptabel foretningsmodell.

 

Er vi heldige skjer det før neste sesong av game of thrones, hvis ikke er det mange grå sider som forstår hva kundene deres ønsker.

 

Litt synd at HBO begrenses så av folk som tydligvis ikke forstår det norske markedet.

Lenke til kommentar

Kikket litt inne på hjemmesiden dems igjen, men fant ikke noe om Apple TV enda..?

 

Har de fortsatt ikke lansert en Apple TV app?

 

Den dagen de slipper en Apple TV app som gir meg 720p eller 1080p tegner jeg abonnement, men ikke før.

 

edit; fant kapittelet hor de forklarer hvorfor det ikke er Apple TV-app fortsatt.

 

Kjedelig...

Endret av Melvin1907
Lenke til kommentar

Dette sto i eposten jeg mottok:

 

Takk for at du abonnerer på HBO!

 

Vi utvider nå din prøveperiode slik at du kan benytte tjenesten vår helt kostnadsfritt i enda en måned. Du kan fortsatt avslutte abonnementet uten ytterligere forpliktelser så lenge du gjør det innen 28. februar 2013.

I løpet av de siste ukene har vi har vi hatt premiere på flere nye serier kun få timer etter USA- alle med norsk tekst. Nå er de nye sesongene av Girls og Enlightened tilgjengelige og du må ikke gå glipp av den spennende nye actionserien fra Alan Ball, Banshee. Om to uker er det premiere på første sesong av den europeiske versjonen av Borgia og 4. mars kan du se første episode av den påkostede serien Vikings, fyllt av intriger og eventyr. Og allerede 1. april kommer den tredje sesongen av seriesuksessen Game of Thrones. Frem til da har du god tid til å se, eller se om igjen, de to foregående sesongene.

I februar lanserer vi støtte for Airplay funksjonalitet og HD-kvalitet vil bli tilgjengelig på enda flere enheter. Etter dette følger vi opp med applikasjoner for Xbox og andre enheter.

For å gjøre tjenesten best mulig vil vi hele tiden utvide tjenesten med mer innhold, videreutvikle funksjonalitet og gi deg tilgang gjennom enda flere enheter.

Mvh

HBO Nordic

Lenke til kommentar

Det er ikke uten bindingstid så lenge de opererer med tre måneders oppsigelsestid. Kunne like greit hatt tolv måneders oppsigelsestid og påstått at det var uten binding...

 

Folk (meg inkludert) sitter klare til å kaste pengene sine på HBO, men de er ikke villig til å gi oss brukbare vilkår. GLHF

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har skjønt hvordan man "binder" maskiner til HBO kontoen? Står at du maks kan ha 5 maskiner bundet, men foreløpig har jeg ikke klart å binde en eneste maskin.

Får til å bruke alle maskinene mine uten å måtte binde noe...ikke at det er noe problem, men det virker bare litt rart.:-)

 

Lenke til kommentar

Er ikke videre imponert over utvalget på HBO. Greit, de lager en del kvalitetestvserier, men for oss som ikke har en Samsung TV i 8 serien blir jo kvaliteten helt elendig siden vi foreløpig ikke har tilgang til HD-sendinger.Samtidig er jeg småkritisk til at du må "binde opp" maskiner til kontoen. Jeg vil gjerne bruke kontoen min hvor jeg vil slik som med Netflix. Der kan maks 2 brukere streame (eller strømme for de som liker det ordet) samtidig.I tillegg er jo oppbyggingen av nettsiden tilnærmet 2001. En helt forferdelig layout som ikke akkurat "skriker" kundevennlig.Fikk akkurat en epost fra HBO der de forlenger mitt gratis abn. med enda en mnd. Ser ikke helt poenget..men jeg lar det stå foreløpig :)

 

Om du er heldig, får du HD kvalitet før det løper ut.

Jeg tipper det er derfor de utvider gratisperioden, slik at alle får testet HD og surround ;) Det er natt og dag!! HD på HBO knuser Netflix sin kvalitet. Men det er jo annet utvalg, som du selv er klar over.

 

Jeg kommer til å fortsette med begge. HBO er nok bra minst i ett år, da kan detvære at jeg har sett alt som er å se.. Men det er bra de fikk inn curb your enthusiasm og det kommer en del nye serier.

 

Om de får en del nytt inn, vil jeg beholde det etter ett år også.. Banshee virker jo som en lovende serie, har sett 1.5 episoder av den (2 episoder er ute).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde tenkt å kjøpe HBO-abbn. selv, men det ga jeg blaffen i pga. den kundefientlige holdningen deres. De oppfører seg som at vi er heldige som får lov til å abonnere, med alle mulige begrensinger for kvalitet og lyd, samt masse dilldall rundt selve kontrakten (oppsigelsestid osv.).

I USA er jo folk vant til å behandles som dritt hos private selskaper både som kunde og ansatt, så mulig det fungerer bedre der ...

Lenke til kommentar

Ingen bindingstid, men oppsigelstid på 3mnd? Noen som kan forklare den praktiske forskjellen her?

Joda med HBO vet du hva du får....

Piratbukta ser stadig mere forlokkende, i det minste driter de ikke på kundene sine der.

Ja, sånt er helt forkastelig. To navn på en og samme ordning. Hadde en lignende problemstilling med et treningssenter for en tid tilbake siden. Kontaktet Forbrukerrådet og i følge dem var dette lovlig så lenge du har gått med på betingelsene (med liten skrift!). Nå er det riktignok forbanna misvisende når det likevel reklameres med x måneder binding eller enda bedre "ingen binding!"

 

Her skulle det kommet lovgivning vedrørende avertering av pris. På samme måte som man for abonnementsbundne mobiltelefoner er pliktig til å føre på (*) etter kjøpspris og deretter (*minste total pris), burde dette gjelde abonnementsbundne løsninger over hele fjøla...

Lenke til kommentar

Synes hele HBO er på grensen til komisk.

 

Prøvde å si opp abb etter ca en uke ut i gratisperioden. Det var rett og slett ikke noe for meg, ikke noe interessante serier og jeg har netflix fra før..

 

Fikk som svar at de anbefalte meg å vente ut måneden da jeg allikavel hadde gratis, men om jeg fremdeles ville melde meg ut måtte jeg sende en NY bekreftelse...

 

Jeg ventet så til i går da jeg sendte på nytt der jeg ba de om å slette kontoen min. Fikk svar at dette skulle bli gjort.

 

I dag fikk jeg ny mail fra dem om at de nå har forlenget kontoen min med en mnd til...og at om jeg ville avslutte kontoen måtte jeg ta kontakt....

 

Driver de å drar ut slik at jeg skal glemme å si opp i tide for så å bli låst med 3mnd oppsigelse???

 

Enten er de alt for vennlig eller så er de alt for slu...

 

Det at de forlenger tiden med 1mnd ekstra testing tolker jeg som at veldig mange som meldte seg opp ikke har bitt på...

Lenke til kommentar

Synes hele HBO er på grensen til komisk.

 

Prøvde å si opp abb etter ca en uke ut i gratisperioden. Det var rett og slett ikke noe for meg, ikke noe interessante serier og jeg har netflix fra før..

 

Fikk som svar at de anbefalte meg å vente ut måneden da jeg allikavel hadde gratis, men om jeg fremdeles ville melde meg ut måtte jeg sende en NY bekreftelse...

 

Jeg ventet så til i går da jeg sendte på nytt der jeg ba de om å slette kontoen min. Fikk svar at dette skulle bli gjort.

 

I dag fikk jeg ny mail fra dem om at de nå har forlenget kontoen min med en mnd til...og at om jeg ville avslutte kontoen måtte jeg ta kontakt....

 

Driver de å drar ut slik at jeg skal glemme å si opp i tide for så å bli låst med 3mnd oppsigelse???

 

Enten er de alt for vennlig eller så er de alt for slu...

 

Det at de forlenger tiden med 1mnd ekstra testing tolker jeg som at veldig mange som meldte seg opp ikke har bitt på...

Det der burde du oversende forbrukerombudet. En oppsigelse kan ikke ignoreres selv om tjenesten er gratis.

Lenke til kommentar

Det der burde du oversende forbrukerombudet. En oppsigelse kan ikke ignoreres selv om tjenesten er gratis.

 

Har vurdert det ja, tenkte å avvente for å se om de virkelig gir blaffen i min krevde oppsigelse i slutten av februar. Jeg har i hvert fall mailrespons svart på hvit at jeg ønsker å si opp tjenesten, om det blir kluss med dette i februar blir det forbrukerombudet asap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...