Gå til innhold

Se Fractal Designs nye kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, har akkurat kjøpt den originale Arc midi. Ser ikke ut til at jeg gikk glipp av mye funksjonalitet mtp hvordan jeg bruker kabinettet, dvs med hovedkort-kontrollerte vifter. Er alikevel nysgjerrig på hva slags viftekontroller det er snakk om. Skulle gjerne hatt mulighet til å gjemme unna SSD'en sammen med kablene, men det går jo an å bare teipe den fast forsåvidt:D Håper uansett Kraken x60 får plass i toppen.

 

De har tatt bort 180mm viften på siden her, blir bekymret for hvorvidt den gir noen særlig effekt siden de har gjort nettopp det. Er mange motstridende måleresultater og meninger om sidevifter. Det er mulig å kjøpe et gjennomsiktig sidepanel for Arc Midi/Define R4, men de koster jo litt så kanskje de har snudd på det og latt sidevifte-panelet kjøpes utenom på denne modellen. Det er dog mulig å lage et gjennomsiktig panel med vifteåpning så jeg skjønner ikke hvor de ikke bare gjør det. Muligens kostbart hvis luftfilter også skal inkluderes, noe det burde.

 

Vet ikke hva jeg synes om den nye logoen, tror jeg liker originalen bedre der, de burde brukt snøflak-symbolet sitt istedet for navnet, synes jeg.

 

Viftene foran er filtrert på originalen også (viftene festes uten skruer, det er annerledes) samt at cable management er ypperlig så det kan vel strengt tatt ikke regnes som nytt med mindre filtreringen og routingen er forbedret/forandret på en betydelig måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...