Gå til innhold

Se brukernes beste novemberbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder, men jeg er litt fasinert over at dere skriver "vi ser det som forfriskende at fotografen har tatt disse landskapsbildene i svarthvitt og ikke i farger." synes svart-hvitt, eller ihvertfall bilder som er gjort veldig ensfargede/"blasse" er veldig godt representert i disse "kåringene". Jeg vil nesten si det er mer forfirskende med "vanlige fargebilder" i denne sammenhengen :)

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vi tilgir vel Aetius for litt rot, vel? De fleste vet hvor travelt han har det. :)

 

Artig å få med et bilde igjen, selv om det ikke var forventet. Og desto artigere når deler av "budskapet" i bildet mitt ble oppfattet av redaktøren. "Hva i alle dager foregår?" :)

 

Helena fikk med et bilde - som vanlig. Hehe. Jeg tok så og si samme bildet som henne (siden vi var ute på tur sammen), men jeg fikk det likevel ikke til som henne. Det sier vel litt om meg, men mere om Helena (i positiv forstand). :)

 

Bildet til Tomsi husker jeg at jeg la merke til i november, og artig at det også ble valgt.

Lenke til kommentar

Fine bilder, men jeg er litt fasinert over at dere skriver "vi ser det som forfriskende at fotografen har tatt disse landskapsbildene i svarthvitt og ikke i farger." synes svart-hvitt, eller ihvertfall bilder som er gjort veldig ensfargede/"blasse" er veldig godt representert i disse "kåringene". Jeg vil nesten si det er mer forfirskende med "vanlige fargebilder" i denne sammenhengen :)

 

AtW

Er uenig. Landskapsbilder i sorthvitt kan være vel så bra i mine øyne. Her stikker fredderens bilder seg ut som favoritter for min del. Knall dynamikk i de bildene. :) Endret av Kenneth Solfjeld
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi tilgir vel Aetius for litt rot, vel? De fleste vet hvor travelt han har det. :)

Klart at han er tilgitt - benyttet kun sjansen til å leke korrekturleser.

 

Artig å få med et bilde igjen, selv om det ikke var forventet. Og desto artigere når deler av "budskapet" i bildet mitt ble oppfattet av redaktøren. "Hva i alle dager foregår?" :)

 

Helena fikk med et bilde - som vanlig. Hehe. Jeg tok så og si samme bildet som henne (siden vi var ute på tur sammen), men jeg fikk det likevel ikke til som henne. Det sier vel litt om meg, men mere om Helena (i positiv forstand). :)

Gode bilder fra dere begge; min erfaring er at vi alle ser ting forskjellig, slik at bilder av samme motiv kan bli veldig forskjellige. Det er det som gjør det så morsomt.

 

Bildet til Tomsi husker jeg at jeg la merke til i november, og artig at det også ble valgt.

Takker

Lenke til kommentar

Mange gode, men jammen eit par bilete, som etter mi meining, ikkje høyrer heime i denne artikkelen.

 

Er det verkeleg naudsynt å ta med to bilete frå same fotograf som er så like i stil og uttrykk? Det var eit tilfelle eg stussa litt på, nærmare bestemt fredderen sine landskapsbilete. Misforstå meg rett, eg har verkeleg sansen for dei, men det ville etter mi meing vore nok å tatt med eitt i denne artikkelen som skal omfavna dei "beste" bileta frå brukarane.

 

Berre mi personlege meining. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Er det verkeleg naudsynt å ta med to bilete frå same fotograf som er så like i stil og uttrykk? Det var eit tilfelle eg stussa litt på, nærmare bestemt fredderen sine landskapsbilete.
Man illustrerer ikke en stil med ett enkelt bilde. ;)

 

Eg meinte ikkje kunstnarisk stil, men at dei er "relativt like" i "stilen". Utvid omgrepet, takk.

 

Eg må tydelegvis forklara meg djupare. Eg er av den oppfatninga at utvelgjinga av bileta ikkje er "optimal". Ja, det er éin person som står for utvelgjinga (så langt eg er klar over), og då må nødvendigvis denne personen sin smak spela ei rolle, men eg tykkjer ikkje at så like bilete BEGGE fortener å vera i artikkelen. Det kan gå utover andre personar sine bidrag, og det verkar lite "profesjonelt", etter mi meining.

 

Slik som eg har forstått det, skal desse artiklane representera Akam-brukarane sine beste bidrag for månaden. Det er mange perler som blir presentert. I tillegg er det nokre bilete som vert presentert der eg må stilla spørsmålsteikn ved utveljaren sin logikk. Å visa ein fotograf sin stil, kan jo ikkje vera målet her (det har ein heimesider til).

 

Å begrensa bidraga til eitt bilete per fotograf, vil ha positive verknadar, trur eg. For det fyrste, lyt utveljaren bruka endå litt meir tid på å vurdera kva bilete som skal takast med i artikkelen. Til dømes kunne vedkomande sett seg ned og prøva å finna ut kva for eit av dei to abstrakte bidraga i novemberartikkelen som var det beste. For det andre, vil det heva nivået av bidraga i tråden. For det tredje, kan kanskje fleire fotografar som også bidreg særs gode bilete verta prioritert i staden for at godt etablerte forumbrukarar får to, kanskje tre, bilete i månadstrådane.

 

Der, eg håpar eg har forklart meininga mi godt nok til at de forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...