Gå til innhold

Nye detaljar om Dragon's Dogma: Dark Arisen (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synes var det største problemet med DD var at vi hele tiden måtte bytte ut de to medhjelperne, så jeg fikk aldri noe forhold til dem. De var bare kanonføde. Om vi hadde fått et DD2 der vi kan lage hele laget selv fra starten hadde det blitt kjøp på dag en for min del. Men om vi må bytte ut halve laget hele tiden blir det ikke kjøp i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det jeg synes var det største problemet med DD var at vi hele tiden måtte bytte ut de to medhjelperne, så jeg fikk aldri noe forhold til dem. De var bare kanonføde. Om vi hadde fått et DD2 der vi kan lage hele laget selv fra starten hadde det blitt kjøp på dag en for min del. Men om vi må bytte ut halve laget hele tiden blir det ikke kjøp i det hele tatt.

 

Men da er jo det meste av poenget med at medhjelperne er spillerskapte og ment for å deles borte. Dette er ikke Baldur's Gate.

 

Lenke til kommentar

problemet med dragons dogma for min del var at du fant nøyaktig de samme fiendene på nøyaktig den samme plassen hver gang. det var spennende å utforske et nytt område første gangen, men neste gang du kom dit var det null spenning. hadde det vært litt mere tilfeldig hvor du møter fiender og disse bossene så hadde det vært mye artigere å utforske.

Lenke til kommentar

Det jeg synes var det største problemet med DD var at vi hele tiden måtte bytte ut de to medhjelperne, så jeg fikk aldri noe forhold til dem. De var bare kanonføde. Om vi hadde fått et DD2 der vi kan lage hele laget selv fra starten hadde det blitt kjøp på dag en for min del. Men om vi må bytte ut halve laget hele tiden blir det ikke kjøp i det hele tatt.

 

det er "pawns" og ikkje direkte medhjelpere, dei er bare verktøy som du skal bruke som tilfeldig ser ut som mennesker (sakt i starten av spillet til og med at er bare verktøy)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...