Gå til innhold

Norge vurderer TV-lisens på mobiler og PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi har jo definitivt ikke nok med å betale skatt, moms, alkoholavgifter, tobakksavgifer, bensinavgifter, arveavgift etc etc. Vi må jo selvfølgelig også betale for å få en drittkanal vi aldri kommer til å bruke...

 

Sett opp nrk slik at det kun kringkastes gjennom digitale tv mottakere og la de som ønsker det/bruker det betale for det.

 

Heia Norge sier jeg bare...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

NRK-lisensen begynner å bli gammeldags.. I dag kan hvem som helst se/høre NRK sine produksjoner på nrk.no eller radio. Uavhengig av om de betaler lisens eller ikke.

 

Dette er lite rettferdig ovenfor de betalende.

 

Senk prisen per hode og bak det inn i skatten sier jeg. Hvis de på død og liv må ha det.

 

Hilsen ikke-lisens-betalende som nyter godt av nrk sin nett-tv og radio.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Ja, vi har jo definitivt ikke nok med å betale skatt, moms, alkoholavgifter, tobakksavgifer, bensinavgifter, arveavgift etc etc. Vi må jo selvfølgelig også betale for å få en drittkanal vi aldri kommer til å bruke...Sett opp nrk slik at det kun kringkastes gjennom digitale tv mottakere og la de som ønsker det/bruker det betale for det. Heia Norge sier jeg bare...
Og ikkje gløym formueskatt, skatta for pengar du har skatta for.

 

Og veiavgift og boligskatt, også viktig å ta med. Som sagt, er jo obvious at vi ikke har nok med dette, så det er jo på sin plass at enhver norsk innbyger som ikke lever i steinalderen skal måtte betale nrk avgift i tillegg, nok en utgift vi får nøyaktig 0 tilbake for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei faen nå får det være nok! PC min brukes til gaming og ikke til tv titting.Jeg anbefaler alle medlemmer på diskusjon.no å bli med min terroraksjon hvis dette forslaget blir vedtatt. Vi skal voldta staten og lære dem uttrykket "Staten det er folket".

 

Jeg har kun deltatt i EN protestaksjon tidligere og det var over nett. Dette var så enkelt som å signere digitalt på at jeg var imot SOPA. Dette her tar kaka så hardt at jeg gledelig hadde fysisk stilt opp i protest.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...