Gå til innhold

Lanserer vanntett toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som mitt drømmenettbrett. Eneste jeg er skeptisk til er batterikapasiteten. Personlig ville jeg gjerne byttet bort litt vekt og tykkelse for et kraftigere batteri. Er selvfølgelig mulig å ha reservelader men fortsatt. Så gjenstår det selvfølgelig å se hvordan testene blir.

Lenke til kommentar

Dette produktet virker lovende. At nettbrettet også er "vanntett", er en fin ting for oss som liker å ta med nettbrettet litt andre steder enn i stua. Eneste som trekker ned med Sony sine løsninger av utseende i android for min del. Ja jeg vet at det er en subjektiv mening og vil kanskje irritere andre, men jeg ser det på min sony xperia GO at menyen fra fabrikk ikke strekker til, har måttet installere go launcher og alle de andre gizmoene for at telefonen skal fungere som jeg vil. Et ønske er stock android som nexus modellene har, så brukerne selv kan få legge til sine løsninger uten å ha masse bloatware liggende og kjøre i bakgrunnen som en aldri bruker, selv om en har mulighet for å deaktivere disse i android 4.0++.

 

Deaktivering holder ikke for min del, jeg vil ha muligheten til å fjerne alle spor etter apps jeg ikke bruker :)

Lenke til kommentar

Jeg liker det SONY gjør for tiden! Jeg hadde opprinnelig ikke noen som helst planer om å skaffe meg SONY-telefon eller nettbrett. Men etter å ha hatt Xcover en stund har jeg innsett hvor fantastisk det er å ha en vanntett telefon. Du kan snakke i telefon i regnet, skrive SMS i dusjen, vaske den under springen eller miste den i vann (også med vilje)! SONY har nå gjort det umulig for meg å velge noe annet nå som de har lansert vanntett mobiltelefon med FHD og ellers kraftig maskinvare. Jeg skulle jo ha Note 3, men kan jo ikke det nå! :p

 

Som sagt, SONY gjør mye bra for tiden! :)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...