Gå til innhold

Test: HTC Desire C


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor går det igjen hele tiden at den har liten skjerm, og at dette er negativt? Hvis du kjøper en slik telefon gjør du det nettopp fordi den er liten - og da er også skjermen liten.

 

Enig! Den er nok laget for at folk skal kunne kjøpe noe annet enn toppmodellene som alle har kjempeskjermer!

Lenke til kommentar

Kan ikke erindre at Amobil har jamret slik over 3,5" skjerm, da de testet produkter fra Apple.... Merkelig?

 

De jamret da de anmeldte 4S, som også er på 3,5". 'Liten' er uansett et relativt begrep, avhengig av resten av markedet. I 2008 var det ganske digert og forbeholdt toppmodeller, mens du i dag knapt trenger å passere tusenlappen før du finner noe større.

Lenke til kommentar

Hvorfor gjenopplive merkenavnet Desire, med en telefon som ikke vekker oppsikt?

Den første Desire var jo på den tiden den kom det heftige på markedet, denne er liksom.... meh... Kjedelig :p

 

Igrunnen. Desire passer på en toppmodell, som alle har lyst på. Denne kunne de vel heller kalt Meh, Shrug eller Mild Indifference.

Lenke til kommentar

Hmm rar iPhone 4 /4S fikke all skryt av skjermstørrelsen, perfekt å bruke med en hånd osv. Rart at så lenge det er iPhone eller(iPad mini) vinkles alt posetivt! Selv synest jeg 3,5 er for lite, også 4, men synest min one x er litt for stor, kansje 4,3 er perfekt??? (Galaxy note er perfekt for damer med vesker)men 4,7 er litt stort men til å leve med.tror 5er smertgrensen og da bør skjemen gå over hele mobilen. Denn burde hatt dobbelt så høy oppløsning

Lenke til kommentar

Hmm rar iPhone 4 /4S fikke all skryt av skjermstørrelsen, perfekt å bruke med en hånd osv. Rart at så lenge det er iPhone eller(iPad mini) vinkles alt posetivt!

 

Som sagt, i anmeldelsen av 4S står det svart på hvitt at de synes skjermen er i minste laget. Kan jo være lurt å sjekke sånt før man beskylder blekka for å være partisk.

Lenke til kommentar

Folk har forskjellige preferanser, kan ikke folk slutte å ødelegge forumtrådene med apple vs android syting HVER gang det er test av en telefon? Har android fanboysa blitt de nye applefanboysa mtp syting?

Og hvilken mobil har så du da?

Kan jo bare si som en annen sa. Kjøper man en slik mobil, så er man vel ikke ute ette 5" skjerm? Da hadde man sikkert valgt en annen mobil? Derfor burde ikke skjermstørrelse være et minus her. Derimot på apple bør det være et STORT minus, da man rett og slett ikke har (hadde) større alternativer om man ønsket en iphone....

Lenke til kommentar

Finfin telefon, men jeg skjønner ikke hvorfor produsentene ikke kan legge litt mer kraft i disse telefonene med litt mindre skjermer..

 

Jeg personlig ville hatt en 4.0-4.3 tommer skjerm, 2 kjernet prosessor, god skjerm, godt med arbeidsminne og støtte for minnekort. Det nærmeste man kommer er vel one S, men HTC skallet er en pest + at den er unødvendig dyr. En slik telefon ville gjort meg fornøyd i lang tid, men neida, nå sitter jeg med 5 tommer i hånda som føles rett og slett for stort ut. jeg er vant til bruk nå, men jeg skulle gjerne hatt det mindre.

 

Samsung gir ut sIII mini, men vil ikke at den skal spise av salget til sII, og lager da denne med dårligere cpu og ødelegger det eneste håpet jeg hadde om en kraftplugg med 4 tommer. Irriterende!

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...