Gå til innhold

Isbit sender melding når du er for full


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være det dummeste jeg har sett.

 

Har han så alvorlige drikkeproblemer at han på MIT lager en elektronisk enhet for å monitorere alkoholinntak hører han ikke hjemme på MIT. Selvsagt veldig satt på spissen, og det var nok mye humoristisk ment, men alikevel mener jeg dette var helt patetisk.

 

Han er tydeligvis kreativ, men en større skivebom på hvordan man bruker kreativiteten har jeg ikke sett på lenge :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Dummeste jeg har sett", "helt patetisk", "skivebom"

Troll?

Er jo bare en oppfinnsom ingeniørstudent som ville lage noe kult på fritida..

 

Joda, og jeg gir han creds for kreativiteten, men i videoen legger han det opp som at han nærmest er alkis og nå plutselig har løsningen som gjør at han kan drikke mer kontrollert.

 

Bare fint med innovasjon og kreative oppfinnelser, men var selve opplegget jeg syntes ble litt vel "trashy" rett og slett.

 

Men ja, skal ikke si noe mer på det. Syntes som sagt at det var kreativt og hadde det blitt lagt mer frem som en gøy gadget fremfor noe som nærmest skal "redde liv" hadde min tone vært en helt annen :p

 

Jeg vil si det er mer patetisk å poste på et forum til enhver tid, men sånn går nå dagan...

Jeg syntes det var litt kult, og som hun selv sier, det er nok ikke noe å satse på fremover, mer noe som lages fordi man kan.

 

Patetisk å poste på et forum til enhver tid? Hva er det du gjør da, som har 33% flere innlegg enn meg i omtrent samme tidsrom? :nei2:

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Patetisk å poste på et forum til enhver tid? Hva er det du gjør da, som har 33% flere innlegg enn meg i omtrent samme tidsrom? :nei2:

 

Tror du skal lese en gang til jeg før du går så hardt til verks.

"men sånn går nå dagan.." skrev jeg som neste del av setningen som antyder at jeg basher meg selv mer enn deg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...