Gå til innhold

Nå kommer norske YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr dette då endeleg tilgong via norskregistrert Google Apps? På tide i kvart fall...

Alt tyder vel på det?

If you're in a country where YouTube has not yet launched, YouTube will not be an available service to add to your Google Apps account.

Så nå som Youtube kommer til Norge burde vel vi få tilgang, håper jeg.

Endret av Unlimited LTD
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det finnes allerede, men jeg lurer på om man ikke kan bli styrtrik på å lage en slags tube som er beregnet kun på info/reklame/tilbud/ og lignende som krever at du er en registrert bedrift for å kunne legge ut videoer på den?

 

Liksom gjøre det enklere for mindre bedrifter å komme i kontakt med hverandre og slikt.

 

lol, off-topic, men.

Lenke til kommentar

Og hva er vitsen med en norsk variant av Youtube?

 

Som Google Apps-bruker (GMail etc med eget domene) har jeg faktisk ikke tilgang til å bruke YouTube fra telefonen bl.a, siden det ikke er mulig å aktivere YouTube for Google Apps-kontoen (siden den egentlig ikke er tilgjengelig her i landet). Så dette var pokker meg på tide!

Lenke til kommentar

Som Google Apps-bruker (GMail etc med eget domene) har jeg faktisk ikke tilgang til å bruke YouTube fra telefonen bl.a, siden det ikke er mulig å aktivere YouTube for Google Apps-kontoen (siden den egentlig ikke er tilgjengelig her i landet). Så dette var pokker meg på tide!

Dette er jo helt klart plagsomt, men omveien er jo ganske lett; legg til en gmail-adresse som du bare bruker bare til youtube.

Lenke til kommentar

"For det andre vil det være en forside som i stor grad bare har norsk innhold og reklame, gjerne fra våre partnere. Der vil det være innhold vi mener er av interesse for norske brukere."

 

Jeg tviler på att norske brukere er interessert i reklame uansett hvem den kommer fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som Google Apps-bruker (GMail etc med eget domene) har jeg faktisk ikke tilgang til å bruke YouTube fra telefonen bl.a, siden det ikke er mulig å aktivere YouTube for Google Apps-kontoen (siden den egentlig ikke er tilgjengelig her i landet). Så dette var pokker meg på tide!

Jøss, det var rart. Jeg har på mystisk vis fått til akkurat den biten. Tror kanskje jeg trikset noe med hvilket språk som var primærspråk på GApps-innstillingene sentralt. Det jeg derimot får er beskjed om at jeg ikke kan begynne med såkalt monetizing på filmene mine, altså putte reklame på dem og få en liten bit av kaka. Spent på om dette nå blir mulig.

Lenke til kommentar

Sier bare en ting: Den versjonen kommer enten til å floppe total, eller så kommer èn type personer til å ta over hele siden. Da tenker jeg på enten husmødre/reklame/gamere/bedrifter o.l

 

Vi vil mest sannsynlig få se alle YouTubes videoer selv om vi går inn på siden via youtube.no. Vi blir ikke tvunget til å kun se norske videoer, det hadde blitt for dumt.

Lenke til kommentar
Som Google Apps-bruker (GMail etc med eget domene) har jeg faktisk ikke tilgang til å bruke YouTube fra telefonen bl.a, siden det ikke er mulig å aktivere YouTube for Google Apps-kontoen (siden den egentlig ikke er tilgjengelig her i landet). Så dette var pokker meg på tide!
Jøss, det var rart. Jeg har på mystisk vis fått til akkurat den biten. Tror kanskje jeg trikset noe med hvilket språk som var primærspråk på GApps-innstillingene sentralt. Det jeg derimot får er beskjed om at jeg ikke kan begynne med såkalt monetizing på filmene mine, altså putte reklame på dem og få en liten bit av kaka. Spent på om dette nå blir mulig.

 

Ja, du kan endre land inne i google-apps kontroll panelet, men dette ble fjernet og tror at man må bestille en av de betalte løsningene for å kunne endre nå. Det skulle visst fungere, men har ikke fått testet det selv. Er mange år nå siden jeg mistet tilgang til min youtube bruker og har prøvd x antall forskjellige løsninger for å beholde apps-kontoen min. Endte opp med å slette hele brukeren min og alt...

Lenke til kommentar

Trenger vi virkelig Youtube Norge? Alt fra unger til gamle utekniske folk finner fram til Youtube idag. Du får det til og med på norsk idag (noe som er irriterende for meg som prøver desperat å få det til å vise engelsk). Jeg har krysset av for at jeg vil ha engelsk språk, men det fortsetter stadig bort å dukke opp igjen (nei, det er ikke småkakene som slettes). :p Det mest irriterende er når jeg blir videresendt fra google.com til google.no...

 

Men joda, for dem som ser noe poeng i dette så er det kjempeflott...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...