Gå til innhold

Sniktitt: Corsair M65, M95 og K95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo veldig pent ut, men skinnet kan bedra som jeg selv har erfart med Corsair. Er også mange andre klager på Corsairs offisielle forum ang de forrige modellene.

 

Kjøpte K90 sist vår, virket å fungere greit i starten. Men så begynnte problemene å melde seg med taster som hang seg. Veldig tydelig i skytespill. Så er det jo også det at ikke alle tastene er mekaniske, samt programvaren for å sette opp macroer er noe møkk. Jeg har opplevd parkeringsvakter som mer sammarbeidsvillige.

 

Jeg kommer ihvertfall til å styre klar alle corsairs produkter som ikke har gjennomgått grundig testing av forbrukerne først. CM's modeller er betydelig billigere, sjokkerende nok virker de også å være langt bedre. Har QuickFire Cherry mx black.

Endret av jihn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker Corsair sine produkter, så venter egentlig bare på at de skal komme med en god trådløs mus og eventuelt tastatur. Etter jeg kjøpte Corsair Vengeance 2000 så har jeg blitt helt frelst og er strålende fornøyd med kvaliteten - Veldig spent på oppdateringen som kommer. Så den dag i dag vil jeg ikke påstå at trådløst er noe dårligere enn usb-tilkobling :)

 

Vet dere om Corsair har noen planer om å lage trådløs mus og tastatur i nærmeste fremtid?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Kjøpte K90 i romjula, og venter nå på at pengen skal være tilbake på konto.

Tastene var så sensitive at jeg kunne blåse på de og få registrert trykk. Disse to mm-ene folk påstår at man må trykke ned, er mer .5 mm. Og så er det fall på 4mm. Hva er poenget med 4 mm med fall etter at trykket er registrert?

 

Og har de fikset feilen med at tastaturet ofte sender trykk to ganger? Eller at tastene ikke en gang reagerer på trykk noen ganger? Disse har blitt nevnt siden de begynte å selge tastaturene, bare se på forumet til Corsair.

 

Jeg kommer aldri til å kjøpe et Corsair-produkt som skal på utsiden av PCen.

Lenke til kommentar

Ser jo veldig pent ut, men skinnet kan bedra som jeg selv har erfart med Corsair. Er også mange andre klager på Corsairs offisielle forum ang de forrige modellene.Kjøpte K90 sist vår, virket å fungere greit i starten. Men så begynnte problemene å melde seg med taster som hang seg. Veldig tydelig i skytespill. Så er det jo også det at ikke alle tastene er mekaniske, samt programvaren for å sette opp macroer er noe møkk. Jeg har opplevd parkeringsvakter som mer sammarbeidsvillige.Jeg kommer ihvertfall til å styre klar alle corsairs produkter som ikke har gjennomgått grundig testing av forbrukerne først. CM's modeller er betydelig billigere, sjokkerende nok virker de også å være langt bedre. Har QuickFire Cherry mx black.

 

Må henge meg på her. Prøvde flere K60 men alle hadde samme feil. Mekaniske tastatur henger seg av og til opp, i hvert fall på min maskin (usb bug?), men K60 var ganske ille.

 

Imidlertid relativt fornøyd med M60 musa. Sniper-knappen kunne vært litt bedre, den har for mye motstand. Kanskje de kunne hatt to sniper-knapper eller noe...

 

Positiv til det jeg nå leste om den hvite versjonen av M65. Spent å se hvordan den føles.

Lenke til kommentar

Kjøpte et Corsair K60 og M60 i vår.

Ble veldig skuffet over at noen av tastene er rubber-dome. Nei, jeg bruker kanskje ikke F-tastene og de andre så veldig mye, men det der var bare gjerrig fra Corsair sin side. Er derimot strålende fornøyd med M60. Krute god mus!

 

Som tastatur bruekr jeg Das Keyboard Silent Ultimate. Kjempegodt tastatur. Eneste som kunne vært enda bedre var røde brytere. Per nå er det svarte brytere.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...