Gå til innhold

Samsung Galaxy Note III kan få 6,3-tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempenyheter om dette stemmer :D Fortsatt tomt fyll i lommene mine når Note'n ligger der, så dette blir optimalt!

 

det du egentlig sier er at du ønsker å proppe lommen din med en mobil??

 

Personlig er 5,5 MAX av hva jeg vil legge til øret. Det skal tross alt se normalt ut. Å legge ett nettbrett til hodet å snakke via det ser direkte fjottete ut :-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tja, kommer nok til å kjøpe note2, når note3 kommerMed mindre jeg har blitt rik i mellomtiden, da blir det note3 så slipepr jeg å kjøpe nettbrett :)

Så om du skal ha Note 2, når Note 3 kommer, må du også kjøpe deg nettbrett?

 

Vet ikke helt om jeg skjønner logikken din her :p

 

 

Lenke til kommentar
Kjempenyheter om dette stemmer :D Fortsatt tomt fyll i lommene mine når Note'n ligger der, så dette blir optimalt!
det du egentlig sier er at du ønsker å proppe lommen din med en mobil??Personlig er 5,5 MAX av hva jeg vil legge til øret. Det skal tross alt se normalt ut. Å legge ett nettbrett til hodet å snakke via det ser direkte fjottete ut :-)

 

Har ingenting å si at lommen fylles, nei. At det ser dumt ut er noe jeg bryr meg fint lite om. Brukeropplevelse er mye viktigere enn hvordan ting ser ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For min del tror jeg 6.3" blir litt i meste laget. Er meget fornøyd med Note 1 (5.3") størrelsen men 6.3" blir jo nermere Tab 7.0. Går utifra at rammen på 6.3" må være mindre, men blir det for lite kommer i alle fall jeg lett borti med hendene når jeg holder den.

Med Note 5.3" går det greit for meg å bruke det meste av skjermen ved bruk av 1 hånd.

Som en rein arbeidstelefon der én brukte mye penn og de funksjonene som følger så hadde det nok gått greit.

Lenke til kommentar

Med mindre jeg er på bærtur så følger Note-serien denne funksjonen hvis 6.3"-ryktet er sant:

0.25X²+5.3

Dermed vil Note IV være 7.55", mens V vil være 9.3". I 2021 er Note X en 25.5".

 

EDIT: Feil, feil, feil, se lenger ned.

EDIT2: Eller....

Endret av S-r-ex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
det du egentlig sier er at du ønsker å proppe lommen din med en mobil??Personlig er 5,5 MAX av hva jeg vil legge til øret. Det skal tross alt se normalt ut. Å legge ett nettbrett til hodet å snakke via det ser direkte fjottete ut :-)

 

Who cares :)

 

Har ingenting å si at lommen fylles, nei. At det ser dumt ut er noe jeg bryr meg fint lite om. Brukeropplevelse er mye viktigere enn hvordan ting ser ut!

 

My thoughts exactly :thumbup:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

x = iterasjon?

0.25*2 + 5.3 =/= 6.3

Ja, X er iterasjon, men er visst halvveis på bærtur allikevel.

 

0.25X²-0.5X+5,55

 

3: (0.25*3²) - 0.5*3 + 5.55 = 2.25 - 1.5 + 5.55 = 6.3

 

Må begynne på 1, ikke 0 >.< Ignorer 0'te iterasjon uansett, den eksisterer ikke. Note X blir da "bare" 25.5", XI blir 30".

Lenke til kommentar

Så med tanke på at Note-telefonene kjører samme (overklokket) hardware som Galaxy S modellene :

 

- Note (Exynos 4410) er storebroren til S2 (Exynos 4410)

- Note 2 (Exynos 4412) er storebroren til S3 (Exynos 4412)

 

...så kan vi altså forvente at den nye Octa CPUen som vil sitte i Note 3, vil sitte i S4 som vil bli lansert i april/mai :)

Lenke til kommentar

Ja, X er iterasjon, men er visst halvveis på bærtur allikevel.

 

0.25X²-0.5X+5,55

 

3: (0.25*3²) - 0.5*3 + 5.55 = 2.25 - 1.5 + 5.55 = 6.3

 

Må begynne på 1, ikke 0 >.< Ignorer 0'te iterasjon uansett, den eksisterer ikke. Note X blir da "bare" 25.5", XI blir 30".

Nei, vent nå litt. Du hadde jo faktisk riktig formel i starten. Bare jeg som er trøtt, så ikke at det sto "X2" :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...