Gå til innhold

Fallout TV-serie kan vere på trappene (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Værsåsnill og ikke nevne Fallout i samme åndedrag som Jericho, da det er en viss fare for jinx. Jericho er, pr dags dato, den verste TV-serien som jeg har sett opp gjennom 32 år. Da iberegner jeg Hotell Cæsar, Days of our Lives og Paradise Hotel. Nice konsept, fckdup regi, morbid elendige skuespillere, utvanna såpeskript, tidenes mest out-of-place soundtrack, kjedsommelig filming.... Jeg klarer ikke å fatte at noen i det hele tatt synes Jericho er tilnærmet "ålreit". Ja, jeg veit det skal være en mid-western feel-good serie, men fy pokker skinn.

Lenke til kommentar

Hvem var geniet som fant ut at de skulle gjøre på tek.no som på nrk (semi nynorsk).

 

Tek.no-nettverket har da mange artikler som er skrevet på nynorsk, så dette er virkelig ikke noe nytt. Så vidt jeg vet har dette foregått i mange år, så da er du ikke ofte innom tek.no-sidene hvis du ikke har fått med deg det.

Det skader ingen å lese litt nynorsk, og om man mener noe annet så finnes det nok mange tråder på forumet hvor man kan diskutere til man får krampe i fingrene.

Lenke til kommentar

Hvem var geniet som fant ut at de skulle gjøre på tek.no som på nrk (semi nynorsk).

 

Friskt med litt variasjon, og ikke bare den kjipe bokmålen hele veien også. Ypperlig.

 

En gjennomført Fallout serie høres faktisk ikke galt ut i mine ører, har selv sansen for slike post-apokalyptisk greier.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...