Gå til innhold

Dette risikerer du ved å bruke Snapchat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går det da? jeg har prøvd dette på både min iphone og samsung galaxy men ingen av dem lagret bildene. tror det er derfor man må holde finger inne på skjermen for å se bildene for at ikke akkurat det du sa skal skje

 

Ja, hvertfall med jailbreak. Søk på internett så finner du metoder for å gjøre det.

Endret av fenele
Lenke til kommentar
Som om bildet ikke blir screencappa av 90% am mottakerne uansett. Hurr
går det da? jeg har prøvd dette på både min iphone og samsung galaxy men ingen av dem lagret bildene. tror det er derfor man må holde finger inne på skjermen for å se bildene for at ikke akkurat det du sa skal skje

 

Her er 2 måter for å ta screenshot på snapchat, den øverste er iphone, den nederste er android, men der må en vær litt rask:

 

http://www.thelacunablog.com/bypass-snapchats-screenshot-alert.html

 

http://androidfact.com/how-to-take-screenshot-on-android-4-0-ics-samsung-galaxy-s2/

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle gjøre det? Hvis jeg får et frekt bilde så er sannsynligheten for å få flere slike større om senderen ikke får beskjed om at jeg har lagret det.

 

Det er lett å ta screencaps uten at sender får beskjed om det. Det er allerede postet flere metoder for å gjøre dette. Ellers er det bare å søke på internett så finner man guides.

Lenke til kommentar

Det er lett å ta screencaps uten at sender får beskjed om det. Det er allerede postet flere metoder for å gjøre dette. Ellers er det bare å søke på internett så finner man guides.

 

Jeg gidder ikke jailbrake telefonen min kun for å ta screenshot av en lettkledd/avkledd dame. Da går jeg heller til youjizz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med det avsender ønsker? Jeg legger merke til at alle her foreløpig ser ut til å ignorere det aspektet?

 

AtW

 

Hva da? Sender man et bilde til randoms på nett kan man nesten 100% regne med at bildet blir lagret og/eller videresendt. Protip: Ikke send bilder du ikke vil at hele verden skal se hvis du ikke faktisk vil det.

 

Jeg gidder ikke jailbrake telefonen min kun for å ta screenshot av en lettkledd/avkledd dame. Da går jeg heller til youjizz.

 

Det er vel andre grunner til å jailbreake telefonen men fair enough i get your point.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...