Gå til innhold

Intel vil fjerne mus og tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmestyring vil være ubrukelig i jobbsammenheng, spesielt ved åpent landskap, og i offentlige rom eller steder med generelt mye støy. Det er også upraktisk i hjemmet dersom noen ønsker å se på TV, mens andre vil bruke Ultrabook-en.

De gangene man virkelig drar nytte av stemmestyring er det mest sannsynlig ikke en datamaskin man bruker, som for eksempel i bilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Intel og jeg er uenig. Selv om gesturer og tale ble perfeksjonert, så er det kun delvis overlappende funksjonalitet.

 

Hadde man ikke hatt det konstante ønsket om å skape hypes, hadde det ikke blitt produsert så mange USANNE utsagn som dette.

 

For egentlig vil ikke Intel egentlig fjerne mus og tastatur. De ljuger og veit det. 1) De vet utmerket godt at det ikke kommer til å fungere i en virkelig verden.

 

De ønsker bare å bli bedre på talestyring og bevegelser (hovedsaklig som et tillegg som nevnt ovenfor her) og ser kanskje for seg at det finnes NOEN områder der mus og tastatur ikke trenges.

 

 

1) Da tar jeg et forbehold om at det faktisk er riktig at Intel sier de vil bli kvitt mus og tastatur, og at budskapet ikke har blitt forvrengt mellom avsender og mottaker.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper at Intel har noen personer som er någenlunde "edruelig". Dette med stemmestyring og uten mus vil kanskje passe på gutterommet men vil være ubrukelig i den daglige bruk av datamaskinen, hjemme hos meg er det til tider 4-6 stk som bruker pc samtidig og jeg synes å høre surret som vil være hvis hver enkelt skulle sitte å prate til datamaskinen. Hvor blir det av personværnet i dette????

Endret av harhenr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...