Gå til innhold

Her er lesernes spillfavoritter i 2012 (PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste enspilleropplevelse

1 Xcom : Enemy Unknown

2 The Last Story

(verdt og nevne)

Dragons Dogma

Rayman

Gravity Rush

 

Beste visuelle design

Gravity Rush

Rayman : Origins

 

Beste lyddesign

The Last Story

Guild Wars 2

Xcom: enemy Unknown

Rayman: Origins

 

Største skuffelse

Diablo 3

Guild Wars 2

 

Beste humor

Rayman: Origins

Retro City Rampage

 

Spill jeg ikke har testet men virker bra

Journey, The Walking Dead , Crusader Kings 2.

 

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen oversikt over hvor mange av spillene fra 2012 de som ga stemmen sin har spilt?

 

Skulle gjerne formulert litt bedre men...

 

Kjempeflott at dere publiserer en slik liste også altså, men blir kanskje ikke helt rettferdig da det sikkert er flere som har spilt de store titlene?

 

Blir kanskje det med så mange innlegg? Vi er jo alle forskjellige uansett... :D

Lenke til kommentar

Fantastisk å se at Diablo 3 slår både 2, 3, og 4. plass med fler stemmer enn alle tre under til sammen. Det er fristende å kalle det spillhistoriens største skuffelse.

Det har nok met med hype å gjøre. Først elsket alle å vente på det, men når det ikke var 100% som folk hadde trodd ble det populært å hate det. Jeg nekter å tro det er så vanvittig dårlig som "alle" vil ha det til.

 

Ellers er jeg enig med taterfyrings. Listen til Realzi er ikke perfekt, men han har i det minste mer enn fem spill på listen. Når vi snakker om flere spill i flere kategorier gjennom et helt år på samtlige plattformer er det noe som skurrer når det nesten utelukkende er de samme fire, fem spillene som går igjen i samtlige kategorier. Flere av der også mistenkelig nye. Folk har hukommelse som en gullfisk, tydeligvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

2012 har for meg vært et skikkelig dårlig spillår. At Mass Effect 3 (mye dårligere enn sine forgjengere) og Dishonored er så høyt oppe på lista bekrefter på mange måter det.

 

Dota 2 har kanskje ikke "offisielt" kommet ut ennå, men for meg er det lett årets spill. Utrolig kjekt både å spille selv, og å se på.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvordan FarCry 3 kan vinne så mange priser. Jeg har vært en enorm fan av serien siden det originale FarCry først kom seg til xbox 360, og jeg gledet meg som en liten unge på tre'eren siden mars 2012. Oppgraderte tom. PC riggen min for å kunne dra det på maks, men det har ikke vært noe annet enn en skuffelse etter 20 minutter inn i spillet. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan folk kan stemme på Diablo 3 framfor RES6. Jeg mener, spillet er jo ødelagt fra bunnen og opp, fra noe som pleide å være en fantastisk serie...

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvordan FarCry 3 kan vinne så mange priser. Jeg har vært en enorm fan av serien siden det originale FarCry først kom seg til xbox 360, og jeg gledet meg som en liten unge på tre'eren siden mars 2012. Oppgraderte tom. PC riggen min for å kunne dra det på maks, men det har ikke vært noe annet enn en skuffelse etter 20 minutter inn i spillet. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan folk kan stemme på Diablo 3 framfor RES6. Jeg mener, spillet er jo ødelagt fra bunnen og opp, fra noe som pleide å være en fantastisk serie...

 

Nå varer jo et spill ofte bra mye lengre enn 20 minutter. Burde nok legge et rikelig antall timer i et spill før man kan dømme det.

Lenke til kommentar

Kan i alle fall slå fast at Gamer får nok av annonseinntekter i år også, siden lesernes kåring er omtrent nøyaktig lik redaksjonens liste.

 

Bra det, hvis de dermed har råd til å skrive om de spillene som faktisk er bra. :p

 

2012 var et skuffende år i så måte for Gamer med ingen anmeldelser av Hotline Miami, Botanicula, Primordia og en fryktelig sen anmeldelse av Crusader Kings 2. Bra at et par stykker på Gamer i det minste har fått med seg Hotline Miami allikevel.

 

2013 har også begynt svakt med ingen anmeldelse av Kentucky Route Zero, men den kommer kanskje? *hint hint*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At ikke Max Payne 3 fikk årets skuffelse, fatter jeg ikke. Ei heller at Borderlands 2 er beste coop spill. Det blir jo verre jo flere som er med.

 

Selv sleit jeg med å finne nominasjoner i hver kategori, så det sier vel sitt om 2012 som spillår. Ikke av de bedre mao.

Lenke til kommentar

Realzi sin liste er betydelig bedre.

 

"Jeg Mener" passer veldig godt foran det du akkurat sa.

ifølge artikkelen er disse spillene stemt frem av de som har spilt spillene og deres opplevelse i gjennomsnitt. du kan påvirke snittet ved å stemme, en slik kommentar i en folkeavstemning blir lite overbevisende.. ^^

 

Realzi presenterte det han mente var best, det er ikke nødvendigvis en bedre liste. hadde listen hans vært bedre hadde det vært resultatet av avstemningen... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...