Gå til innhold

Test: Doro PhoneEasy 740


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min far fikk denne til Jul, måtte levere den tilbake etter 14 dagers bruk. Programvaren var rett og slett for ustabil til at den kunne brukes.

Restartet flere ganger under bruk, enkelte MMS meldingen kunne ikke åpnes uten at softwaren restartet.

En annen minus er at dette er en telefon med GPS, men uten mulighet til å benytte denne til noe.

Lenke til kommentar

Min far fikk denne til Jul, måtte levere den tilbake etter 14 dagers bruk. Programvaren var rett og slett for ustabil til at den kunne brukes. Restartet flere ganger under bruk, enkelte MMS meldingen kunne ikke åpnes uten at softwaren restartet.En annen minus er at dette er en telefon med GPS, men uten mulighet til å benytte denne til noe.

 

Ga denne til min far til jul også. Du må ha fått en "mandags" utgave av telefonen. Dette er en super telefon for eldre. Enkel og grei. GPS'en i telefonen har så vidt jeg skjønner den funksjonen at den sender koordinater ved bruk av nød knappen/ alarmen i telefonen. Det at Amobils redaksjon ønsker spill og diverse synes jeg blir for dumt. Dette er en telefon for de som ønsker å benytte den til akkurat det...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...