Gå til innhold

Sniktitt: Huawei Ascend Mate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka.

 

Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er det snart mulig for de av oss som ikke har gorillahender å anskaffe seg ny mobiltelefon? Greit nok med S3 mini, men jeg kunne godt tenkt meg bedre utvalg innen 4,3"

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Likner veldig på Galaxy SII

 

Hæh... ? Du harke øyer tbh :)

 

Visst vi absolutt ALLTID skal si at en ting ligner på noe,,,-.-

 

Denne ligner mer på en Optimus 4X HD i front, og noe alle en Sony Xperia S på baksiden blandet sammen med Galaxy SIII sin ramme.

 

Håper folk kan slutte med slike kommentarer,.,. "omg den ligner på,,,"

 

Who gives a f....? Er den god, er den fin, kjøp den? case closed.

 

 

Lenke til kommentar

Til dere som vil savne starteren med applikasjonsskuffen er dette kun programvare som vil kunne byttes med tilsvarende eller bedre løsninger fra Google Play.

 

Telefonen i seg selv ser svært lekker ut, enn om andre teknologisider melder at telefonen hakker og virker noe treg, tros sterk maskinvare. Dette kan skyldes tidlig programvare og vil forhåpentligvis forbedres.

 

Størrelsen vil nok være i største laget for de fleste. Jeg med min Galaxy Note 2 vil nok ikke ønske en enda større skjermflate med det første. Denne bør nok brukes med en eventuell trådløs blåtann enhet.

 

Når det er sagt, gleder jeg meg til å få enheten i hendene.

Endret av Robert
Lenke til kommentar
Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka.
Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-)

 

Jeg har samsung galaxy note 10.1 som jeg også kan ringe med, men å holde en 10.1 tommer tablet opp til øre blir litt flaut i byen.

Lenke til kommentar
Tja, du glemmer Galaxy 7.7. Jeg har hatt gleden av å bruke denne med full mobil funksjon i over 1 år. Før det hadde jeg den originale Galaxy Tab, også denne hadde jeg gleden av å bruke i over 1 år. Selvfølgelig hadde også Tab full telefon funksjon med SIM-kort og hele pakka.
Hadde jeg hatt et ekstremt stor vannhode så kanskje jeg kunne klint en 7.7 tommer til øret. Ettersom jeg har ett normalt hode størrelsesmessig så vil jeg føle meg teit om jeg satt med en slik enhet til hodet. Å bruke en 7.7 tommer med headset er en annen sak da :-)
Jeg har samsung galaxy note 10.1 som jeg også kan ringe med, men å holde en 10.1 tommer tablet opp til øre blir litt flaut i byen.

 

Kult!

Med sim-kort? 10 tommer går sjelden i jakkelommen eller bukse lommen og da blir det sjelden den blir med på bytur. 7.7 er altid med, sammen med blåtann (selvfølgelig).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...