Gå til innhold

Sniktitt: Samsung 7-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er kjedelig med nye PCer er jo at de kun finnes med W8. Og det vil ikke jeg ha ; :(
Fordi...?

 

 

Metro apps are weird and baffling and makes no sense on a desktop.

 

Windows 8 wants to take your money, day in-day out

 

Windows 8 has no interest in promoting high-end PC games

 

Microsoft believe that touch = profit

 

Microsoft are willing to throw their hardware partners under a bus to make Metro work

 

There is a place for games on the Windows 8. It?s called the Xbox

 

Closed platforms close off innovation

kilde: http://www.pcgamesn....anyone-pc-space

Endret av b3ndik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt ekstremt skeptisk til Samsung sin "kvalitet"

Sitter selv med en ny 7 serie nå. Tåler ekstremt lite før den får bulk i aluminiumen, tastaturet har skjeve taster og er slarkete, touchpadden er litt skeiv, og om jeg holder maskinen på siden mens jeg har den i fanget så trykker touchpadden av seg selv pga svikt i konstruksjonen.

 

Noen som har prøvd å åpne disse for å feks skifte harddisk? Er helt håpløst uten at det myke møkkamateriellet blir skeivt og bulkete.

 

Forøvrig er jeg ikke særlig imponert over skjermen som har alt for lite snert i fargene og svært dårlig innsynsvinkel.

Ikke er maskinen så rask som de skryter av heller.

 

Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg _ALDRI_ kjøpt Samsung bærbar, og heller valgt en Asus eller Macbook som har samme specs, men laaangt bedre byggekvalitet for noen tusenlapper mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åh herre. Hva i all verden får deg til å sitere noe så subjektivt og idiotisk som det der? At folk kan være såååå trangsynte -_- Hva med å prøve, eller eventuelt finne noen litt mer objektive artikler før du bestemmer deg for å utelukke hele greia?

 

Selv er jeg veldig fornøyd med W8, selvom jeg har holdt meg til XP helt til nå. Litt uvant i begynnelsen, men bare man gir det litt tid, er det en stor oppgradering i den positive retningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...