Gå til innhold

ZTE med tynn supermobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På messen CES i las Vegas (Computer Electronics Show), viste selskapet det som angivelig er verdens tynneste smartmobil med 5 tommer skjerm.

 

Størrelse: 14,2 x 6,9 x 0,69cm

 

Det ser mer ut som de bør kjøpe seg ny tommestokk :)

http://www.digitaltrends.com/mobile/the-zte-grand-s-has-been-announced-at-ces-2013/

 

Kamerapukkelen kan nesten måle seg med den på Nokia 808 Pureview.

Kan de ha brukt en lignende kameraløsning som i Nokia N8?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Tynnhet..... Bare vent på galaxy s4 ;-) Spår at den blir under 6.5 mm :-P

Så lenge bakdekselet er avtakbart og batteriet kan byttes ut så er det greit for meg. Et 4mm større batteri enn orginalbatteriet hadde vært rått (stor tilhenger av mobiler med ca 10mm tykkelse).

 

Lenke til kommentar

Dere kunne vel skrevet at denne mobilen etter all sannsynlighet kommer til å ha elendig batteritid?

 

Hvis det DarthSadarus sier stemmer, og det tror jeg med den tykkelsen, er batteriet på 1800 mAh, som er altfor lite till Full-HD 5", den snapdragon chipen, og 4G.

 

Tror det blir vanskelig å få denne til å vare dagen ut altså...

Lenke til kommentar
1780 mAh, styr unna.
Hvor har du dette fra?

 

Det er flere nettsteder som skriver dette om Grand S, men en kan ikke være helt sikker da ZTE ikke opplyser om noe informasjon om batteriet i Grand S. Jeg har vært borti en ganske pålitelig side som skriver at den får 2500 mAh, og en annen har skrevet at den får 1650.

 

Så som sagt så er ingenting sikkert før spesifikasjonene blir offisielt lansert på nettsiden til ZTE.

 

Nå skal jeg også rette på kommentaren min fra tidligere i dag, da den ble skrevet litt hurtig, uten dobbeltsjekking fra flere mobilnettsteder.

 

"OM batteriet blir 1780 mAh, må en regne med minst 2 ladninger pr. dag med normal bruk, og en kan bare glemme spill uten å ha den koblet i veggen"

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
1780 mAh, styr unna.
Hvor har du dette fra?

 

En del kilder, en annen ting er at du kan ikke forvente så mye fra en så tynn telefon uten at det koster en del

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...