Gå til innhold

? Nettbrett går forbi laptop-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har eit blåtann-tastatur som eg koplar til, svigerinna ei tastatur-mappe, dei som skal skrive brukar kanskje heller nokre hundrelappar på ei slik løysing?

Er iallefall slik i min omgangskrets.

 

Men da begynner det å bli like stort, og på mange måter mere upraktisk enn en ultraportabel. Jeg ser endel som bruker det selv, men jeg ser ikke det store poenget.

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette er jo ikkje so rart eigentleg.Dei "fleste" berbare maskiner er jo nettopp brukt til å surfe på internett og å spele enkle spel på.Dette gjer jo nettbrett på ein ypparleg måte, til og med på ein betre måte, etter mi meining.
Forutsatt at man ikke skal skrive :)AtW

Da bruker du pcen, nettbrett erstatter ikke pcer, dvs de som kjøper nettbrett har pc. nettbrett brukes til å surfe, se på film eller lese bøker i soffaen, senga eller på toget.

 

Folk kjøper færre pcer siden alle har det, hvorfor skal de kjøpe en ny dersom den du har funker fint.

Maskinkravene har ikke økt siden vista, for spill har de knapt økt siden xbox 360 ble lansert.

 

Lenke til kommentar

Da bruker du pcen, nettbrett erstatter ikke pcer, dvs de som kjøper nettbrett har pc. nettbrett brukes til å surfe, se på film eller lese bøker i soffaen, senga eller på toget.

 

Folk kjøper færre pcer siden alle har det, hvorfor skal de kjøpe en ny dersom den du har funker fint.

Maskinkravene har ikke økt siden vista, for spill har de knapt økt siden xbox 360 ble lansert.

 

Ja, det er litt det som er poenget mitt, at i mine øyne er ikke nettbrett noe erstatning for en bærbar, det er ett supplement.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...