Gå til innhold

Test: Corsair Carbide R200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville sagt at CM 690 advanced 2 og er et godt alternativ.

 

http://www.hardware.no/artikler/cooler_master_690_ii_advanced/74504?utm_source=related_articles

 

Koster fra og med 600 kr. Du har og valg mellom farger (svart, hvit, svart/hvit og en NVIDIA edition som er grønn :p )

 

Merk at det faktisk er forskjell på hvor mange ekstra plasser du kan plassere vifter på, som svart/hvit mangler 3 vifteplasser i forhold til den svarte.

 

Men dette her såg jo og veldig bra ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ang viftestyring, så er det mange hovedkort som er satt opp til automatisk viftestyring som standard. Det er derimot viktig å vite om man har 3 eller 4 pins vifter, og hva hovedkortet støtter for å styre disse.

 

Jeg har vært borti kort som har mulighet til å stoppe viftene hvis temperaturen er ok.

 

Nanoxia kabinettet til venstre er vel en litt annen prisklasse enn Corsair kabinettet?

 

Et flott kabinett med mye muligheter :)

Lenke til kommentar

5-600 synes jeg ikke er billg i det hele tatt. Midt på treet pris spør du meg.

På den siste PC'en jeg bygde brukte jeg Cooler Master Elite 310 kabinettet som koster 229,- . Med et par ekstra vifter blir det litt over 300. Halvparten av hva denne artikkelen hevder er billig!

Det var enkelt og bygge i og jeg hadde ingen problemer. Ser pent ut gjør det også.

 

Lenke til kommentar

5-600 synes jeg ikke er billg i det hele tatt. Midt på treet pris spør du meg.

På den siste PC'en jeg bygde brukte jeg Cooler Master Elite 310 kabinettet som koster 229,- . Med et par ekstra vifter blir det litt over 300. Halvparten av hva denne artikkelen hevder er billig!

Det var enkelt og bygge i og jeg hadde ingen problemer. Ser pent ut gjør det også.

I forhold til andre Corsair kabinetter, så er dette billig. Corsair er også beryktet for å holde god kvalitet på sine kabinetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at CM 690 advanced 2 og er et godt alternativ. http://www.hardware.no/artikler/cooler_master_690_ii_advanced/74504?utm_source=related_articlesKoster fra og med 600 kr. Du har og valg mellom farger (svart, hvit, svart/hvit og en NVIDIA edition som er grønn :p )Merk at det faktisk er forskjell på hvor mange ekstra plasser du kan plassere vifter på, som svart/hvit mangler 3 vifteplasser i forhold til den svarte.Men dette her såg jo og veldig bra ut :)

 

Det du lenker til er stål og veier nesten 10 kg uten innmat man legger til. Jeg synes det er tid for at det kommer flest aluminiumskabinetter jeg.

 

Nå har jeg ikke sjekket hva kabinettet i dagens artikkel er laget av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...