Gå til innhold

Siste innspurt for Elite: Dangerous (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

jeg vil bare ha et oppussa freelancer jeg :ermm: savner de gamle space arcedene hvor du flagra rundt og drev med handel og krigføring over lav sko uten å måtte lese deg gjennom en instruksjonsbok på størrelse med lotr.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj?

 

De fleste av oss har gode minner fra spillenens barndom men når vi trekker fram C64en eller Sega Saturn eller hva det nå var vis pilte på i barndommen og fyrer opp favorittspillet så blir vi stort sett skuffa.

 

Tenk bare på barndommen din. Hvor mange regnværsdager husker du (så sant du ikke kommer fra Bergen da) kontra solfylte dager med is og blide og folk og morsomme opplevelser. Hjernene vår har den egenskapen at den tar vare på de gode opplevelsene og fortrenger de verste (til en viss grad) eller hadde vi vel gått rundt og vært deprimerte alle mann.

 

Ikke nok med det. Fordi vi har så gode minner fra disse spillene så blir også forventningen til den samme gode nostalgiske opplevelsen skyhøye. Alt om jerky controllere og håpløst vanskelige levels er glemt. Vi husker den gode musikken og flølelsen av å mestre. Ikke at vi konta og venta i 20 min med å laste inn et spill og prøvde enkelte hindreringen i flere timer før vi kom forbi....

 

Hvilke av kickstarter spillene føler dere har innfridd, eller drømmer dere alle kun om spill fra barndommen som kommer.... kanskje.... og ikke kommer til å innfri allikevel?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj?De fleste av oss har gode minner fra spillenens barndom men når vi trekker fram C64en eller Sega Saturn eller hva det nå var vis pilte på i barndommen og fyrer opp favorittspillet så blir vi stort sett skuffa.Tenk bare på barndommen din. Hvor mange regnværsdager husker du (så sant du ikke kommer fra Bergen da) kontra solfylte dager med is og blide og folk og morsomme opplevelser. Hjernene vår har den egenskapen at den tar vare på de gode opplevelsene og fortrenger de verste (til en viss grad) eller hadde vi vel gått rundt og vært deprimerte alle mann.Ikke nok med det. Fordi vi har så gode minner fra disse spillene så blir også forventningen til den samme gode nostalgiske opplevelsen skyhøye. Alt om jerky controllere og håpløst vanskelige levels er glemt. Vi husker den gode musikken og flølelsen av å mestre. Ikke at vi konta og venta i 20 min med å laste inn et spill og prøvde enkelte hindreringen i flere timer før vi kom forbi....Hvilke av kickstarter spillene føler dere har innfridd, eller drømmer dere alle kun om spill fra barndommen som kommer.... kanskje.... og ikke kommer til å innfri allikevel?

 

Nå snakker vi om David Braben,og Elite. ikke pacman,commando osv. Han er en levende legende her i Europa. Star Citizen ser også ut til å bli ett fantastisk spill,men i forholdet til størrelse,så er Star Citizen ett ganske så lite spill i forhold til Elite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvilke kickstarter prosjekter på spillfronten som faktisk har innfridd og vist seg å være gull og ikke bæsj?

 

Dette fenomenet er jo veldig nytt. Du må jo la utviklerne få tid til å faktisk lage spillene :) Det er først i 2012 at crowdfunding virkelig har tatt av.

 

 

Lenke til kommentar

jeg vil bare ha et oppussa freelancer jeg :ermm: savner de gamle space arcedene hvor du flagra rundt og drev med handel og krigføring over lav sko uten å måtte lese deg gjennom en instruksjonsbok på størrelse med lotr.

 

Denne kan jeg bare stille meg bak. Privateer og Freelancer har gitt meg mye mer glede enn Elite spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...