Gå til innhold

Test: ZTE Grand X IN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilltelefon?

 

- 4.3" skjerm

- Lav oppløsning (540 x 960 piksler)

- Ingen eksterne knapper

- Veldig lite lagringsplass

- Laber ytelse

 

De som kjøper denne telefonen for å spille kommer til å angre til de grader. Man kjøper strengt tatt ikke en Acer Notebook for gaming, nei da kaster man litt mer penger inn i potten og går heller for noe som er egnet for spilling. I dette tilfellet en Note 2, S3, One X(+) eller lignende.

Lenke til kommentar

Spilltelefon?- 4.3" skjerm- Lav oppløsning (540 x 960 piksler)- Ingen eksterne knapper- Veldig lite lagringsplass- Laber ytelseDe som kjøper denne telefonen for å spille kommer til å angre til de grader. Man kjøper strengt tatt ikke en Acer Notebook for gaming, nei da kaster man litt mer penger inn i potten og går heller for noe som er egnet for spilling. I dette tilfellet en Note 2, S3, One X(+) eller lignende.

 

Er dobbel pris litt mer?

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes 1cm er perfekt tykkelse? S3-en min er alt for tynn. Skjønner ikke at dere kan trekke den for å være tjukk.

 

Så lenge det ikke går utover batteri kapasitet, ytelse eller skjerm kan den være så tynn og lett den vil for meg (s2 eier) Tykkelse gjør veldig mye når du skal ha den i lomma.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det at det ikke er bluetooth 3.0 er feil... for det står til og med på zte sine hjemmesider at den har 3.0... Men ellers så er jeg storfornøyd med telefonen... Digg skjerm og bra ytelse for prisen...

 

Mitt eneste minus er at den ikke støtter Koss iporta pro... Lyden er helt rar og dårlig... Så det å bruke kablet handsfree kan man bare hoppe over...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...