Gå til innhold

Spillåret 2012 - Våre favoritter (3DS, iPad, PC, PS3, Vita, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også lyst å prøve Walking Dead, men har fått høre at det er total mangel på tradisjonelt gameplay ala Heavy Rain, og da er jeg egentlig ikke interessert. Spill bør være spill synes nå jeg.

 

Er mersom i gata til gamle adventure spill, bare uten veldig vanskelige puzzles. Det som er glimrende med walking dead er historie, karakterer, voice acting, atmosfære. Hvis du er fan av walking dead eller zombier i hele tatt, har du ikke råd til å ikke prøve dette glimrende spillet.

 

PS : er enda på steam salg om du vil game på pc. Det er kompatibelt med Xbox 360 kontroller om du undrer også, slik jeg spilte det :)

Endret av BakaBerg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad for at jeg ser spill som FTL og Hotline Miami på noen av listene. Også helt enig med hva Espen sier om Far Cry 3. Jeg hadde den samme skepsisen, og var også svært frustrert over FC2. Veldig glad for at Ubisoft klarte å helbrede merkevaren før det ble for sent. Og jeg måtte bite sammen tenna og innrømme at, jo, selv Ubisoft kan lage knallgode PC-spill av og til.

 

Stusset dog litt over kommentaren til Andrine om Max Payne 3. At hun ikke spilte de tidligere spillene, så da hadde hun ikke "fanboy skepsisen" som mange satt med... ?

Lenke til kommentar

Jaha?

 

Mener at mange av de som elsket Max Payne og Max Payne 2 var skeptiske til at en annen spillutvikler skulle overta serien, men siden jeg var ukjent med serien slik Remedy hadde skapt den så hadde jeg ikke denne skepsisen.

Endret av AVF
Lenke til kommentar

Jaha?

 

Mener at mange av de som elsket Max Payne og Max Payne 2 var skeptiske til at en annen spillutvikler skulle overta serien, men siden jeg var ukjent med serien slik Remedy hadde skapt den så hadde jeg ikke denne skepsisen.

 

Jeg reagerte bare litt på bruken av ordet "fanboy". Litt skepsis må man da få lov til å ha uten å bli avfeid som fanboy. Eller var kanskje ikke "fanboy" ment som noe negativt i denne sammenhengen? :)

Lenke til kommentar

Ser den, og jeg hadde nok sikkert hatt lignende holdning om jeg hadde spilt Remedy-spillene.

Det var absolutt ikke noe vondt ment med fanboy-begrepet :)

 

Er vel mer jeg som har gått glipp av noe ved å ikke ha spilt de originale spillene... men jeg syns Rockstar sin versjon var underholdende, og ble ikke skuffet fordi jeg ikke hadde forhåpninger om hverken det ene eller det andre.

Endret av AVF
Lenke til kommentar

Max Payne 3 var litt sånn Man on Fire + Tropa de Elite: White Protagonist Edition, men mekanisk var det solid. Altfor mykje unskippable cutscenes, men kjekt likevel.

 

Fint at FTL får mykje merksemd, men eg skulle gjerne ha sett fleire liste opp Hotline Miami og Crusader Kings 2 òg, som båe strengt tatt er betre.

 

Også litt rart at ingen likte Planetside 2.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...